Прес-релізи
Авторинок
АВТОЕКСПО активно працює над підготовкою до 16 Міжнародного турсалону УКРАЇНА’2009
Підведено підсумки найгучнішої та найавторитетнішої виставки від компанії АВТОЕКСПО – 17 Міжнародного автосалону SIA’2009. Результати такі: протягом днів роботи Виставки актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 її відвідало понад 140 тис. чоловік, цього року в спільному Мотор Шоу взяло участь понад 400 компаній з 20 країн світу, у прес-центрі виставок акредитувалися представники 189-ти ЗМІ з України та з-за кордону. Кількість акредитованих журналістів сягнула рекордної цифри – 400 осіб.
Саме такі успішні показники цього кризовго року, в час, коли у світі було скасовано близько десяти міжнародних автовиставок, та й у Києві SIA-TIR’2009 став єдиним автомобільним експофорумом, дають привід команді, що займається організацією найвеселішої виставки з переліку заходів АВТОЕКСПО – туристичного салону УКРАЇНА, з оптимізмом та впевненістю активізувати свою роботу з підготовки 16-го турсалону 2009 року.
Що вже відомо про 16 Міжнародний турсалон УКРАЇНА’2009?
По-перше, вже є солідна група з представництв іноземних провідних туристичних держав та регіонів. Це саме та частина експозиції, яка спонукає турагенції з усієї України відряджати своїх найпрудкіших менеджерів для збору пропозицій з усіх туристичних напрямків та укладання контрактів на найближчий сезон. На середину червня серед країн, що беруть участь офіційними колективними державними стендами, вже є: Угорщина, Кіпр, Іспанія, Польща, Чеська Республіка, Словаччина, Македонія, Таїланд, Єгипет, Туніс, Домініканська республіка, Малайзія, Індонезія, Дубай. Вперше візьмуть участь офіційні представництва Шрі-Ланки, Південно-Африканської республіки, Непалу.
Погодьтеся, такий початок дає гарний привід для оптимізму, організатори впевнені, що повний перелік національних стендів до 6-8 жовтня буде ще соліднішим.
У компанії АВТОЕКСПО також серйозно замислюються над вдосконаленням концепції популярної виставки. Організатори вирішили зробити її такою ж корисною для прямих споживачів туристичних послуг – пересічних киян та гостей столиці, якою вона є для українських туроператорів, турагенцій – продавців туристичного продукту.
Для того, щоб якомога більше пересічних відвідувачів ознайомилися з пропозиціями від офісів з провідних туристичних країн, розглядається варіант із подовженням часу роботи виставки на годину. За відповідної підготовки і корегування програми виставки під новий розклад роботи, додаткова година має стати святковою для всіх, хто завітає в цей час до павільйонів МВЦ. Це повинно бути справжнє свято, з презентаціями туристичних напрямків, курортів, готелів, розіграшами путівок – і воно таким справді буде.
Компанія АВТОЕКСПО розглядає пропозиції від учасників ринку з приводу організації та участі в заходах турсалону УКРАЇНА’2009, а також радо вислухає Вашу оцінку доцільності подовження часу роботи експозиції до 19.00.
Оценка материала:
АВТОЕКСПО активно працює над підготовкою до 16 Міжнародного турсалону УКРАЇНА’200902.07.2009 15:20 17083