<
НОВИНИ ДНЯ: Чи буде початок квітня теплішим за останній місяць весни: метеорологиня про погоду у травні  Голова Держаної авіаційної служби розповів про умови та ризики відновлення польотів  "Не хвилюйтесь, точно будуть": посол Данії сказав, коли Україна отримає F-16  Синоптикиня попередила про похолодання: де будуть заморозки  Чому спікер Джонсон погодився на допомогу Україні — The New York Times  Допоможе виграти війну чи просто її подовжить: Зеленський про роль допомоги США  Включно з ATACMS: коли США можуть відправити зброю Україні – відповідь сенаторавсі новини дня
Бізнес
Економіка
03.05.2021 498

В ООН зафіксували бум інтернет-продажів під час пандемії

Інтернет-продажі склали майже п'яту частину світового роздрібного товарообігу у 2020 році. Обмеження для боротьби з поширенням пандемії коронавірусу спровокували бум електронної торгівлі.

Про це йдеться в новому доповіді Конференції ООН з торгівлі та розвитку (ЮНКТАД).

Згідно з оцінками ЮНКТАД на основі даних національних статистичних управлінь у великих країнах, у 2020 році на онлайн-продажу припадало 19% від загального обсягу роздрібних продажів в порівнянні з 16% роком раніше.

Південна Корея повідомила про найвищу частку-25,9%, порівняно з 20,8% роком раніше. Частка в Китаї склала 24,9%, у Великобританії - 23,3%, в США - 14,0%.

Згідно з останніми наявними оцінками, світові продажі електронної комерції зросли на 4% до 26,7 трлн доларів у 2019 році. Сюди входять продажі між підприємствами (B2B) і продажу споживачам (B2C), що еквівалентно 30% світового економічного виробництва в тому році.

Згідно з повідомленням, пандемія призвела до змішаних результатів провідних компаній електронної комерції B2C у 2020 році.

Дані з 13 провідних компаній електронної комерції, 11 з яких знаходяться в Китаї і США, продемонстрували помітну зміну стану компаній-платформ, що пропонують такі послуги, як виклик машин і подорожі. Всі вони зазнали різкого зниження валової вартості товарів (GMV) і відповідне зниження рейтингів.

Наприклад, Expedia впала з 5-го місця у 2019 році до 11-го у 2020 році, Booking Holdings з 6-го на 12-е, а Airbnb з 11-го на 13-е.

Незважаючи на спад GMV сервісних компаній, загальний обсяг для 13 провідних компаній електронної комерції B2C виріс на 20,5% у 2020 році, що вище, ніж у 2019 році (17,9%). Особливо сильно зросли продажі Shopify (зростання на 95,6%) і Walmart (72,4%). В цілому B2C GMV для 13 найбільших компаній у 2020 році склав 2,9 трлн доларів.

Китайська компанія Alibaba як і раніше очолює рейтинг GMV, за нею йде Amazon з США.

Оценка материала:

5.00 / 1
В ООН зафіксували бум інтернет-продажів під час пандемії 5.00 5 1
Бізнес / Економіка
03.05.2021 498
Еще материалы раздела «Економіка»