НОВОСТИ ДНЯ: IBM запустила в эксплуатацию первый в Европе коммерческий квантовый компьютер  Знаменитый астероид из золота оказался не тем, чем его считали: заявление ученых  В космос в этом году отправят первый деревянный спутник  Археологи нашли тысячелетнюю ткань викингов  Грози будуть ще кілька днів – потім спека  Украина попала в список лучших стран Европы для туризма  Как устроена Вселенная: ученые обнаружили вращение «усиков галактик»все новости дня
Политика
Украина
05.05.2021 203

Окупанти 11 разів обстріляли позиції українських військ на Донбасі

Сьогодні, 5 травня, проросійські бойовики 11 разів порушили режим "тиші" на Донбасі. При цьому вони застосовували міномети, протитанкові ракетні комплекси та інші види озброєнь.

Про це йдеться в повідомленні прес-центру операції Об'єднаних сил (ООС) в Facebook.

Повідомляється, що в районі Водяного противник чотири рази відкривав вогонь з артилерійських установок 152 і 122 калібрів, мінометів 120 калібру і гранатометів різних систем.

У районі Новоолександрівки бойовики вели обстріли з мінометів 82-го калібру, а біля Новозванівки - з протитанкових ракетних комплексів (ПТРК) і станкових протитанкових гранатометів.

У районі Новомихайлівки бойовики двічі здійснили обстріл зі стрілецької зброї. Поблизу населених пунктів Майорське, Причепилівка та Гнутове вели вогонь з гранатометів різних систем, великокаліберних кулеметів та стрілецької зброї.

"На обстріли противника наші захисники відкривали вогонь. Бойових втрат серед військовослужбовців Збройних сил України немає", - йдеться в повідомленні.

Окупанти 11 разів обстріляли позиції українських військ на Донбасі 5.00 5 1