НОВОСТИ ДНЯ: Маск про перший туристичний космічний політ: Екіпаж почувається добре  Холодные дожди, морозы и резкие перепады: появился детальный прогноз на октябрь 2021  Данілов заявив, що російська паспортизація на сході України сповільнилась  Україні прогнозують «циклонічну елегію» і різке похолодання  Много дождей и порывистый ветер: прогноз погоды в Украине на выходные, 18-19 сентября  Україна спільно з Британією розробить програму навчання для розвитку системи озброєння  В Україні починають тестувати Єдиний державний реєстр ветераніввсе новости дня
Политика
Украина
28.07.2021 211

У Кабміні спростували заяву про платні дороги

Міністр інфраструктури Олександр Кубрак спростував заяву свого заступника Анни Юрченко про платні дороги в Україні. Напередодні вона повідомила, що в Україні планується побудувати шість таких доріг і назвала орієнтовну вартість проїзду ними.

"Поясню, чому ця інформація не відповідає дійсності, і що відбувається насправді", - написав Кубрак у Facebook.

Він пояснив, що проекти державно-приватного партнерства - це формат "оплати частинами" інвестору від держави, без плати за проїзд.

"У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували першу програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі. Йдеться про 6 ділянок автодоріг загальною довжиною 1500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проектів ДПП:

  • Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18),

  • Бориспіль - Полтава (М-03),

  • Херсон - Миколаїв (М-14),

  • Київ - Житомир - Рівне (М-06),

  • Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19),

  • Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).

У рамках цього проекту плата за проїзд не стягуватиметься", - запевнив Кубрак.

За його словами, внески інвестора в рамках такого будівництва будуть компенсуватися за державний кошт, а не з кишені водіїв.

"Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як "availability payments" або "плата за доступність". У чому вигода для інвестора? Крім виплат за виконану роботу, він також отримує на наступні 20-25 років контракт на утримання оновленої ділянки. Такий формат співпраці допомагає державі прискорити процес оновлення і якісного утримання доріг, а інвесторові - гарантувати прибутку в довгостроковій перспективі", - пояснює Кубрак.

Також він розповів, що зараз на етапі розробки перебувають два потенційних концесійні проекти: будівництво дороги Стрий - Мукачево і будівництво дороги Краковець - Броди - Рівне.

Міністр також зазначив, що гранична вартість зняття плати за проїзд визначена виключно для концесійних проектів.

Крім того, Кубрак додав, що дороги Великого будівництва ніколи не будуть платними.

Оценка материала:

5.00 / 1
У Кабміні спростували заяву про платні дороги 5.00 5 1
Политика / Украина
28.07.2021 211
Еще материалы раздела «Украина»