НОВИНИ ДНЯ: Росіяни переоцінили свої сили і зазнають втрат: у ЗСУ розповіли про ситуацію у Куп'янську  Моді приймає Путіна з почестями: що означає для України поїздка "фюрера" до Індії  У Києві знайшли унікальний скарб часів Хрещення Русі: подробиці  Кремль пропонує "не нападати" на Одесу і Миколаїв, видаючи це як "поступку": ISW про тактику Путіна  США пригрозили Європі вийти з ряду механізмів НАТО та назвали важливу умову, - Reuters  День святого Миколая в Україні: етнографиня розповіла про давні традиції та їхню виховну роль  У Польщі масово розганяють міф про «небезпечну українську їжу»: подробицівсі новини дня
Прес-релізи
IT та зв'язок
04.02.2022 396

CRM — спрощуйте та оптимізуйте ваш бізнес

Постійне покращення якості сервісу, надсилання важливих повідомлень та цікавих пропозицій клієнтам — важливе джерело здобуття лояльної аудиторії та підвищення продажів. В наш час задля досягнення високого рівня обслуговування не потрібно наймати додаткових співробітників, які відстежуватимуть клієнтську активність. CRM системи виконають рутинні процеси якнайкраще та нададуть керівництву повну інформацію стосовно бізнес-процесів, що дозволить застосувати відповідні важелі впливу.

CRM і великий бізнес

Якщо на підприємстві працює кілька сотень менеджерів, без автоматизованої CRM-системи буде вкрай важко. На аналіз ключових показників праці персоналу, за умов подання даних у формі таблиць, доведеться витратити велику кількість часу. Окрім того, необхідно власноруч ставити завдання кожному з менеджерів, контролювати виконання етапів робіт, вести базу клієнтів. Для кожної зі сфер підприємництва необхідно обрати відповідну до поставлених завдань CRM:

- операційну. Передбачає автоматичне створення листів, занесення інформації до клієнтської бази, фіксацію даних на кожному з етапів продажів, що поліпшує умови праці менеджерів;

- аналітичну. Дозволяє провести сегментацію клієнтської бази та налаштувати відповідно до неї воронку продажів, дослідивши поведінку відвідувачів сайту на кожному з етапів укладання угоди;

- комбіновану. Поєднує важливі функції аналітики та автоматизації. Надзвичайно зручні CRM, які позбавляють необхідності встановлення додаткового програмного забезпечення.

Завдяки використанню автоматизованих систем вдається оперативно запроваджувати нові маркетингові стратегії, швидко отримувати достовірну аналітику і правильно скеровувати політику організації.

Чи потрібна CRM приватному підприємцю

Підприємці, які працюють самі на себе, не наймаючи персонал, відчувають на собі велике навантаження. Потрібно регулярно планувати зустрічі, пам’ятати історію співпраці з кожним клієнтом, створювати велику кількість документів, виконувати розсилки. Рутинна праця віднімає велику кількість часу, а інколи навіть трапляються неприємні ситуації через невчасне виконання роботи чи інший форс-мажор. Фіксація важливої інформації на папері є ненадійною, оскільки достатньо вчасно не відкрити потрібну сторінку записника — і втратити потенційного клієнта або прибуткову угоду.

CRM-система є надійним помічником для підприємця та діє по аналогії з персональним секретарем. Вона допоможе ефективно планувати зайнятість та зберігати важливу інформацію про клієнтів. До того ж існують CRM, адаптовані для використання на мобільних пристроях на базі Android або IOS, що дозволяє мати особистого помічника буквально в кишені.

Оценка материала:

5.00 / 2
CRM — спрощуйте та оптимізуйте ваш бізнес 5.00 5 2
Прес-релізи / IT та зв'язок
04.02.2022 396
Еще материалы раздела «IT та зв'язок»