НОВИНИ ДНЯ: Киянам дали поради на тлі прогнозів про погіршення погоди  Зеленський назвав причину, за якої Україна може програти війну  У Кабміні назвали умову для відкриття авіасполучення в Україні  Якою буде погода в Україні 22 листопада: прогноз синоптикині  Начальник Генштабу ЗСУ назвав кількісну перевагу російської армії  Переговори і ядерний шантаж: чи може Трамп укласти велику угоду з Путіним по Україні  Путін може сховатися на деякий час через дозвіл для України на удари по РФ, - Подоляквсі новини дня
Прес-релізи
Інше
18.02.2022 519

SMM-стратегія для Інстаграму у 2022 році

Маркетинг у соціальних мережах залишається одним із незамінних інструментів для залучення аудиторії та збільшення продажів. Постійно розвиваються технології, зростає кількість користувачів платформ, а отже, й у сфері SMM відбуваються постійні зміни. Тому для брендів та маркетологів важливо заздалегідь розуміти тенденції просування в соцмережах, щоб підвищувати впізнаваність та залучати нових клієнтів.

Розкрутка Інстаграм принесе позитивні результати у 2022 році, якщо звернути увагу на такі інструменти:

1. Сторітелінг. «Корисні» пости у форматі питання-відповідь поступово відходять на задній план. З кожним роком підписники все більше цінують реальні історії, які допомагають відчути, що людина по той бік екрана така сама, як і вони. У результаті в експерті або блогері вони бачать звичайну людину, що, безсумнівно, підвищує до неї довіру. Сторітелінг можна використовувати як у відеоформаті, так і в текстовій формі або створювати інтерактиви.

2. «Невилизаний» таргет. Таргетована реклама з постановчими фото в студії вже навряд чи когось зацікавить. Глянцеві фото варто залишити в минулому, а у 2022 році зайнятися створенням «живих» відеозапрошень у профіль. Чудово будуть працювати й лід-магніти на цікаву для вашої ЦА тему. У 2022-му навіть реклама в соціальних мережах для сегмента B2B не повинна бути нудною. Зверніть увагу користувачів не тільки на вашу УТП, але й приділіть увагу історіям з робочого життя, розкажіть про складні внутрішні процеси простими словами, й підписники до вас потягнуться.

3. Корисний контент. Як було зазначено вище, корисний контент у форматі питання-відповідь вже втрачає популярність, але сам тренд на «корисність» залишається, особливо у вигляді добірок та чек-листів. Найчастіше саме його активно зберігають та розповсюджують. Високі результати покаже також використання каруселі, де буде розміщена цікава для користувача інформація, наприклад, способи застосування товару.

4. Instagram Reels. Функція, що дозволяє створювати та обробляти короткі ролики. Серед її переваг:

- вибір довжини ролика: від 0,1 до 30 секунд;
- Reels можна публікувати і в спеціальному розділі, і в стрічці профілю;
- стрічка Reels орієнтована не лише на підписки, а й загалом на теми, які можуть вас зацікавити;
- широка база аудіодоріжок та можливість завантажувати власні оригінальні звуки;
- великий вибір AR-ефектів та масок;
- наявність функції таймера.

Але найголовніше — у Reels важлива регулярність та адаптація трендів і форматів під вашу тему. Тому сміливо експериментуйте, щоб знайти те, що до вподоби саме вашій ЦА.

Соціальні мережі по праву вважаються лідерами споживання контенту серед користувачів різних вікових груп. І тримати «руку на пульсі подій» вам допоможе діджитал-агентство повного циклу Ланет CLICK. Під час розробки SMM-стратегій агентство вивчає всі тренди, грамотно впроваджує їх та використовує лише найефективніші інструменти, щоб реклама в Інстаграм була максимально ефективною.

Телефон: +38 (044) 225-19-00

E-mail: lanetclick@lanet.ua

Оценка материала:

5.00 / 2
SMM-стратегія для Інстаграму у 2022 році 5.00 5 2
Прес-релізи / Інше
18.02.2022 519
Еще материалы раздела «Інше»