НОВИНИ ДНЯ: Деякі рішення Байдена щодо України можуть допомогти Трампу, - Bloomberg  У РФ стурбовані економічними витратами на продовження війни в Україні, - ISW  Як зберегти очищену картоплю, щоб вона не потемніла  На Марсі вода могла бути ще раніше, ніж вважалося: вчені дослідили найстаріший марсіанський метеорит  В Україну йдуть дощі та мокрий сніг: де і коли буде мокро  Погода в Україні різко зміниться: готуйтеся до снігу та морозів  Сніг на сході і заході: синоптик розповіла, яку погоду в Україні очікувати 26 листопадавсі новини дня
Прес-релізи
Товари та послуги
05.04.2023 199

Базові поняття та статуси воронки онлайн-маркетингу для B2B

Онлайн-маркетинг для B2B - базові поняття і воронка продаж.

image2-3_05.04.2023

Онлайн-маркетинг для бізнесу (B2B marketing online) має певну специфіку як по каналах лідогенерації, так і по воронці продаж. Цей процес має бути чітко налаштований і інтегрований з веб-аналітикою та CRM або ERP-системою.

Процес проходження воронки заявки зазвичай складається з кількох етапів, відображених в статусах. Сьогодні ми розглянемо базові етапи воронки заявки в порядку їх виникнення та їх характеристики і визначення у B2B маркетингу.

Класифікація та статуси лідів у класичній воронці для B2B

Lead (Лід)

Перший етап - це Lead (лід), що може бути отриманий через різні джерела, наприклад, з контактної форми на сайті, відповіді на соціальні мережі або електронних листів. У цьому статусі важливо отримати базову інформацію про потенційного клієнта, таку як його ім'я, прізвище, електронна адреса та номер телефону. Ця інформація допоможе зв'язатися з клієнтом та перевести його на наступний етап.

Marketing Qualified Lead (MQL) (Лід зі статусом Маркетинг)

У наступному етапі, якщо лід показує зацікавленість в продуктах або послугах компанії, він переходить у статус Marketing Qualified Lead (MQL) - ліда зі статусом маркетингу. В цьому статусі клієнт може бути розглянутий як потенційний клієнт з високим рівнем інтересу до продукту чи послуги.

Sales Qualified Lead (SQL) (Лід зі статусом продажу)

Після того, як MQL був оцінений, він може перейти до статусу Sales Qualified Lead (SQL) - ліда зі статусом продажу. У цьому статусі лід вже проявив конкретний інтерес до продукту чи послуги та готовий розглянути пропозицію про купівлю. Важливо, щоб у цьому етапі компанія максимально активно працювала з клієнтом, відповідала на його запитання та надавала додаткову інформацію, щоб перевести його на наступний етап.

Sale (Продаж)

Останній етап - це Sale (продаж), коли клієнт приймає рішення про покупку та здійснює оплату за продукт чи послугу. У цьому етапі важливо не тільки завершити операцію продажу, а й встановити довгострокові взаємовідносини з клієнтом, щоб забезпечити повторні продажі.

Тепер перейдемо до статистики, що допоможе краще зрозуміти, як працює маркетинг для B2B онлайн.

Конверсійна воронка заявок (Conversion Funnel)

Конверсійна воронка заявок - це спосіб відстеження кількості лідів, що входять до воронки та проходять через всі її етапи. Це допомагає компанії вимірювати ефективність маркетингових кампаній та встановлювати пріоритети для поліпшення процесу залучення клієнтів.

Коефіцієнт конверсій (Conversion rate)

Коефіцієнт конверсій - це відсоток клієнтів, які зробили певну дію, таку як заповнення форми зворотного зв'язку, відправлення листа з запитом або покупку продукту. Конверсія допомагає компанії вимірювати ефективність своїх маркетингових кампаній та розуміти, які методи приваблення клієнтів працюють краще.

Cost per Lead (CPL) - це витрати компанії на залучення одного ліда. Вимірюється як відношення витрат на маркетинг до кількості залучених лідів. Це допомагає компанії розуміти, наскільки ефективні її маркетингові кампанії та як можна знизити витрати на залучення нових клієнтів.

Customer Acquisition Cost (CAC)

Customer Acquisition Cost (CAC) - це витрати, які компанія понесла на залучення нового клієнта. Включає в себе витрати на маркетинг, продаж та утримання клієнтів. CAC допомагає компанії розуміти, скільки коштує привабити нового клієнта та як можна знизити витрати на залучення нових клієнтів.

Return on Investment (ROI)

Return on Investment (ROI) - це співвідношення між прибутком та витратами на маркетингові кампанії. ROI допомагає компанії визначити ефективність своїх маркетингових зусиль та прийняти рішення про вкладення коштів в певні маркетингові кампанії.

Загалом, лідогенерація та правильна воронка продаж є важливими елементами B2B маркетингу, які допомагають компаніям залучати нових клієнтів та збільшувати продажі. Ефективна робота зі статистикою допоможе компаніям аналізувати ефективність своїх маркетингових кампаній та встановлювати пріоритети для поліпшення процесу залучення клієнтів.

До кого звертатись за послугою b2b маркетингу?

Наразі в Україні всього декілька маркетингових онлайн-агенцій, котрі можуть якісно надавати послуги у ніші  B2B маркетинг онлайн. Агенція перфоманс-маркетингу Power-UP має великий досвід роботи з saas та b2b продуктами/послугами на внутрішньому, європейському та американському ринках. Однією перевагою співпраці з Power-UP є інтеграція веб-аналітики і оптимізація рекламних інструментів не лише на рівні залучення та вартості залучення лідів (Leads), а побудова воронки і аналіз якості лідів та переходу їх у статуси MQL та SQL за рахунок побудови наскрізної аналітики для бізнесу.

Залишити заявку на послугу з B2B маркетингу ви можете за посиланням тут Маркетинг для бізнесу від Power-UP.

Оценка материала:

5.00 / 2
Базові поняття та статуси воронки онлайн-маркетингу для B2B 5.00 5 2
Прес-релізи / Товари та послуги
05.04.2023 199
Еще материалы раздела «Товари та послуги»
  • Цинк: польза, показания и как выбрать правильный препарат Цинк: польза, показания и как выбрать правильный препарат

    Цинк – один из важнейших микроэлементов для организма. Он необходим для работы иммунной системы, поддержания здоровья кожи, волос и ногтей, а также для регуляции обменных процессов. Цинк в таблетках и капсулах стал популярным способом восполнить его недостаток, обеспечив удобство приема и точную дозировку. В этой статье рассмотрим, чем полезен цинк, кому он необходим, и как правильно выбрать препарат, который вы сможете найти на сайте https://bbr.in.ua/zinc.

  • SMA штир кутовий роз’єм G5 (RG-223/U), RG-142B/U, паяння/обтиск SMA штир кутовий роз’єм G5 (RG-223/U), RG-142B/U, паяння/обтиск

    Кутовий штир G5 – це коаксіальний роз’єм високої якості, який забезпечує надійне з’єднання кабелю з електронною системою. Відмічається довготривалою експлуатацією та ефективними параметрами для застосування у різноманітних сферах: від радіочастотних кабелів до систем зв’язку.

  • Такси Кишинев – Харьков: Быстро, удобно и недорого Такси Кишинев – Харьков: Быстро, удобно и недорого

    Маршрут из Кишинева в Харьков занимает значительное время, но комфортное такси делает даже длительное путешествие приятным. Для тех, кто ценит удобство и индивидуальный подход, трансфер становится отличной альтернативой автобусам и поездам.

  • Гарячі ідеї що можна замовити поїсти додому Гарячі ідеї що можна замовити поїсти додому

    Не бажаєте витрачати час на приготування вечері? Поспішаєте додому з роботи й хочеться чогось смачненького? Запланували вечірку або посиденьки з друзями? В кожному з цих випадків кращим рішенням буде замовити улюблені справи додому. Це може бути піца, суші, WOK або навіть італійська кухня. Різноманіття страв для доставки вражає настільки, що кожен зможе вдовольнити свої смакові вподобання.

  • Какие виды блесен существуют и для каких видов рыбы они предназначены? Какие виды блесен существуют и для каких видов рыбы они предназначены?

    Узнайте о различных видах блесен для рыбалки и подберите оптимальные приманки для ловли щуки, судака, форели и других рыб. Получите советы по технике использования блесен.