НОВИНИ ДНЯ: Як дебати вплинули на рейтинги Гарріс і Трампа  Синоптик попередив про похолодання в Україні: температура впаде на 3-6 градусів  На заході і півдні очікуються короткочасні дощі та грози: прогноз погоди на 17 вересня  В Україні найвищий рівень смертності і найнижчий рівень народжуваності у світі – ЦРУ  Вдень без опадів та до +29°С: прогноз погоди по Київщині на 14 вересня  Україну на вихідних накриють дощі: синоптики дали детальний прогноз  США звинуватили Китай у наданні військової допомоги РФ: наслідки загрожують не лише Українівсі новини дня
17.09.2024 1834

Нове відкриття: вчені запевняють, що швидкі міжзоряні подорожі можливі

Фактично, ці викривлення і є тим, що ми відчуваємо, як гравітацію.

dc3400a09a05e2bb8707a8c9f2eeda25_17.09.24

Потрібно прорватися у вищий вимір для того, щоб переміщатися між зірками та галактиками. Пише ТСН. Про це повідомляють Контракти.UA.

Такої думки дійшли квантові фізики, пише Popular Mechanics.

Деякі з них вважають, що подібні проходи в космосі дійсно існують. Ці проходи можуть бути природним явищем, а можуть мати штучне походження.

"У будь-якому разі за допомогою червоточин можна швидко подолати такі величезні відстані, на досягнення яких навіть зі швидкістю світла знадобляться сотні і навіть тисячі років. Деякі вчені вважають, що якби люди могли проникнути у вищий вимір, у якому, ймовірно, існують червоточини, то міжзоряні подорожі стали б реальністю", - йдеться в повідомленні.

Водночас, за словами вчених, це лише гіпотетична концепція. Доказів астрофізики так і не знайшли.

"Ще 60 років тому вважалося, що чорних дір не існує, але потім їх виявили. Те ж саме може статися і з червоточинами. Деякі астрофізики вважають, що можна виявити червоточини, якщо поліпшити наші технології", - пише видання.

Нагадаємо, астероїд, що наближається до Землі, ймовірно, стане міні-Місяцем планети на короткий час.

Нове відкриття: вчені запевняють, що швидкі міжзоряні подорожі можливі 5.00 5 2