НОВИНИ ДНЯ: Деякі рішення Байдена щодо України можуть допомогти Трампу, - Bloomberg  У РФ стурбовані економічними витратами на продовження війни в Україні, - ISW  Як зберегти очищену картоплю, щоб вона не потемніла  На Марсі вода могла бути ще раніше, ніж вважалося: вчені дослідили найстаріший марсіанський метеорит  В Україну йдуть дощі та мокрий сніг: де і коли буде мокро  Погода в Україні різко зміниться: готуйтеся до снігу та морозів  Сніг на сході і заході: синоптик розповіла, яку погоду в Україні очікувати 26 листопадавсі новини дня
Прес-релізи
IT та зв'язок
01.04.2008 14:55 15527

«Київстар» пропонує новий зручний принцип тарифікації послуги «Голосова пошта»

Національний оператор мобільного зв`язку «Київстар» переводить «Голосову пошту» на абонентську оплату, одночасно скасовуючи плату за дзвінки на сервісні номери послуги.

З 1 квітня всі абоненти «Київстар», які користуються послугами «Голосової пошти», більше не будуть обмежувати себе в кількості та тривалості дзвінків на номери цього сервісу, адже «Київстар» впроваджує новий покращений принцип тарифікації.

Тепер абоненти «Київстар», які телефонуватимуть на номери «Голосової пошти», не платитимуть за вихідні дзвінки.

Ті абоненти, які користуються «Голосовою поштою», також не перейматимуться кількістю та тривалістю вхідних дзвінків – з новим принципом тарифікації вони сплачуватимуть лише стандартну абонентну плату – усього 0,15 грн на день (для абонентів передплаченого зв’язку) та 4,50 грн на місяць (для контрактних абонентів).

Плата за з`єднання на номери послуги «Голосова пошта» відповідає умовам тарифного плану для контрактних абонентів та дорівнює 0,27 грн для абонентів передплаченого звязку «Київстар» та DJUICE.

Компанія «Київстар» першою на ринку України ввела «Голосову пошту» у 1998 р. З цією послугою абонент не пропустить жодного дзвінка, адже всі голосові повідомлення будуть залишені у його голосовій скриньці. Користувач «Голосової пошти» має змогу прослуховувати повідомлення зі стаціонарного телефону і з-за кордону, а крім того приймати і зберігати факсимільні повідомлення.

Довідка про компанію:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 23,7 млн осіб (станом на 1.03.08). «Київстар» забезпечує покриття 99,9% території України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, забезпечує послуги передачі даних на базі технології EDGE на території України, де проживає 80% населення, а також надає роумінгові послуги в 186 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Оценка материала:

4.20 / 5
«Київстар» пропонує новий зручний принцип тарифікації послуги «Голосова пошта» 4.20 5 5
Прес-релізи / IT та зв'язок
01.04.2008 14:55 15527
Еще материалы раздела «IT та зв'язок»