Прес-релізи
IT та зв'язок
Інформаційні кіоски «Київстар»
«Київстар» покращує управління мобільним рахунком для всіх своїх абонентів: запущено wap-версію системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» і встановлені Інформаційні кіоски.
З 5 травня 2008 р. система «Мій Київстар/Мій DJUICE», яка дозволяє абонентові контролювати стан свого рахунку та управляти послугами мобільного зв'язку онлайн, тепер доступна у в WAP-версії. Її адреси – wap.starport.com.ua (для абонентів «Київстар») і wap.my.djuice.com.ua (для абонентів DJUICE).
Також «Київстар» встановлює Інформаційні кіоски (або тач-скріни, від англ. touchcreen) для самообслуговування абонентів. Інформаційні кіоски знаходяться на території Центрів обслуговування абонентів. З їхньою допомогою абонент може отримати доступ до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE», відновити пошкоджені цифри коду поповнення рахунку на скретч-картці, поповнити свій або інший абонентський рахунок «Київстар» онлайн. Мережа Інформаційних кіосків «Київстар» постійно розширюється.
Адреси Центрів обслуговування абонентів, у яких розміщені інформаційні кіоски, можна знайти за лінком: http://www.kyivstar.ua/press_center/news/common/?id=6538
Довідка про компанію:
Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв'язку, якому довіряють своє спілкування понад 23,4 млн осіб (на 1.05.08). «Київстар» забезпечує покриття 99,9% території України, охоплюючи своєю мережею все великі й малі міста й більше 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, забезпечує послуги з передачі даних на базі технології EDGE на території України, де проживає 80% населення, а також надає роумінгові послуги у 186 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.