НОВИНИ ДНЯ: Деякі рішення Байдена щодо України можуть допомогти Трампу, - Bloomberg  У РФ стурбовані економічними витратами на продовження війни в Україні, - ISW  Як зберегти очищену картоплю, щоб вона не потемніла  На Марсі вода могла бути ще раніше, ніж вважалося: вчені дослідили найстаріший марсіанський метеорит  В Україну йдуть дощі та мокрий сніг: де і коли буде мокро  Погода в Україні різко зміниться: готуйтеся до снігу та морозів  Сніг на сході і заході: синоптик розповіла, яку погоду в Україні очікувати 26 листопадавсі новини дня
Прес-релізи
Інше
18.06.2008 20:33 13170

BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM – комунікаційний партнер першого в історії українського бізнесу міжнародного проекту в сфері управління репутацією компаній – Днів Корпоративної Репутації.

BRANDCOM проведе інформаційну кампанію, спрямовану на популяризацію Днів Корпоративної Репутації серед провідних українських підприємств. Ключовими елементами такої кампанії стане ефективна взаємодія з українською та зарубіжною бізнес-пресою та залучення до проекту лідерів суспільної думки у сферах зв’язків з громадськістю та корпоративного управління.

З огляду на вступ країни до СОТ та напередодні проведення «Євро-2012» управління репутацією стає одною із стратегічних функцій як великих українських підприємств, так і України в цілому. Професійний підхід у цій сфері збільшує капіталізацію конкретного підприємства та інвестиційну привабливість України загалом.

Тим не менш, в Україні існує певний дефіцит навичок та знань з управління репутацією. Агентство BRANDCOM разом зі своїми партнерами поставило собі за мету трансформувати цю ситуацію, перетворивши управління репутацією із модного терміну в ефективний бізнес-інструмент. Для досягнення цієї мети розроблена комплексна програма, яка буде розгортатись за двома векторами: управління корпоративною репутацією та управління репутацією країни.

Перші кроки будуть зроблені під час Днів Корпоративної Репутації, на яких буде презентовано рейтинг найшановніших компаній України та перші результати дослідженні репутації України в США, Німеччині та Великобританії.

Дні Корпоративної Репутації – міжнародний проект у сфері управління репутацією компаній – пройдуть 19-21 червня 2008 р. в Києві. Організаторами Днів Корпоративної Репутації виступають визнаний світовий лідер у сфері репутаційного аудиту й консалтингу в області управління корпоративною репутацією та репутацією країн Reputation Institute (Інститут Репутації, США) та його український партнер компанія Reputation Capital Ukraine.

Директор Агентства маркетингових комунікацій BRANDCOM Артем Зелений:

«Світ навколо нас стає все більш конкурентним та вимогливим. Вибирають тих, кого краще знають, тих у кого краща репутація. Тому управління репутацією – це те, на чому мають розумітися, та те, що мусять вміти робити український бізнес та українське суспільство».

Довідка про BRANDCOM:

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM засноване у листопаді 2007 року і надає професійні послуги з інтегрованих маркетингових комунікацій компаніям-лідерам українського ринку. В портфоліо команди агентства – робота з провідними міжнародними та українськими брендами «Київстар», «Чернігівське», Gillette, Rexona, Nokia, а також участь у таких проектах як Олімпійські Ігри, кінофестиваль «Молодість», «Євро бачення», Чемпіонат світу з футболу.

Оценка материала:

3.00 / 5
BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні 3.00 5 5
Прес-релізи / Інше
18.06.2008 20:33 13170
Еще материалы раздела «Інше»