<
НОВИНИ ДНЯ: Трампу загрожує увʼязнення через розголошення інформації про суд  Лукашенко тікає до Януковича?: диктатор звів нову "хату" у РФ, яку видно навіть з космосу  В РФ заявили про загибель "найкращого екіпажу" Су-34: що відомо про втрату бомбардувальника  Готуємо "ліниві" хачапурі на сніданок: 15 хвилин і страва вже на тарілці  Відправлення військ США до України: у Байдена озвучили свою позицію  "Ви серйозно?": експерт "розніс" висновки аналітиків, що РФ нібито не використовує Кримський міст  Путін склав "присягу": що диктатор сказав у промові та хто відвідав "інавгурацію"всі новини дня
Прес-релізи
Фінанси
22.07.2008 13:04 14014

«ПРОВІДНА» провела моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування

Лише третина страхувальників, які потрапляли в ДТП, вважають необхідним виїзд представника компанії згідно з результатами регулярних маркетингових досліджень, які проводять спеціалісти страхової компанії «ПРОВІДНА». До такого висновку прийшли експерти на підставі даних досліджень за кілька останніх місяців. Моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування при укладанні договору страхування і урегулюванні страхових подій проводиться у компанії щомісячно.

Згідно з останнім опитуванням клієнтів ПРОВІДНОЇ, які отримали відшкодування по КАСКО, 32% респондентів вважають виїзд «аварійного комісара» на ДТП обов’язковим; стільки ж опитаних (32%) хочуть бачити «аварійного комісара» лише у випадку складних ДТП; 9% – вважають присутність представника страхової компанії бажаним, проте не обов’язковим; 27% клієнтів ПРОВІДНОЇ вважають достатнім присутності ДАІ.

Серед респондентів, які отримали виплати по «автоцивілці» (як потерпіла сторона), лише 23% вважають виїзд «аварійного комісара» обов’язковим; 32% вважають його присутність обов’язковою лише у випадку складних ДТП; 4% вважають присутність бажаною, проте не обов’язковою, і 41% хотіли б бачити лише представників ДАІ.

У компанії вважають, що вивчення стереотипів, які впливають на поведінку споживача, дає можливість інформувати громадськість про реальні потреби клієнтів страхових компаній.

ДОВІДКА

СК «ПРОВІДНА» працює на страховому ринку України з 1995 року. ПРОВІДНА пропонує 54 страхові продукти із обов’язкових та добровільних видів страхування. Компанія представлена 367 офісами в 337 містах України. Колектив ПРОВІДНОЇ нараховує понад 2250 штатних співробітників та понад 3000 страхових агентів.

СК «ПРОВІДНА» входить до Групи Компаній «Росгосстрах». «Росгосстрах» – найбільша за масштабами та територіальним охопленням російська страхова компанія з 87-річним досвідом роботи на ринку.

СК «ПРОВІДНА» посіла третє місце у рейтингу «Найпрофесійніша страхова компанія» за результатами конкурсу «Фінансовий рейтинг», організованого виданням «БІЗНЕС».

Компанія посіла 1-ше місце в номінації «Найдинамічніша компанія» за результатами рейтингу кращих страхових компаній України 2007 року за версією газети «Дело».

Фінансові показники СК «ПРОВІДНА» станом на 01.04.2008 р.: страхові виплати – 25,8 млн грн, страхові платежі – 87,4 млн грн, страхові резерви – 149,1 млн грн, статутний фонд – 163,6 млн грн.

Оценка материала:

3.80 / 5
«ПРОВІДНА» провела моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування 3.80 5 5
Прес-релізи / Фінанси
22.07.2008 13:04 14014
Еще материалы раздела «Фінанси»
  • История Dash и особенности криптовалюты История Dash и особенности криптовалюты

    Каждый криптопроект изначально создается для решения определенной проблемы. Часть монет задумываются для проведения анонимных переводов между пользователями. К таким криптовалютам относится и DASH, курс которой является волатильным, как и у остальных цифровых активов.

    Фінанси 08.05.2024 272
  • 300 000 активних криптогаманців Trustee Plus 300 000 активних криптогаманців Trustee Plus

    Trustee Plus зібрав під своїм крилом понад 300 000 криптогаманців та упевнено закріплює свій статус як проєкт Web3, що найдинамічніше розвивається в Україні. Ця заява привернула увагу спільноти галузі, підтвердив тим самим впевнений крок вперед від компанії.

    Фінанси 01.05.2024 417
  • За підсумками 2023 року ТРЦ Республіка Парк сплатив 122 млн грн податків та віддав 27 млн на благодійність За підсумками 2023 року ТРЦ Республіка Парк сплатив 122 млн грн податків та віддав 27 млн на благодійність

    У 2023 році ТРЦ Respublika Park, що знаходиться в столиці, сплатив 122,4 млн грн податків до державного бюджету України. Також торгово-розважальний центр разом із групою компаній-партнерів витратив понад 27 млн грн на благодійність. Наприклад, була надана допомога Збройним Силам України. Також ТРЦ відрахував кошти на закупівлю медичного обладнання та матеріалів для Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит". Ці досягнення стали можливими завдяки відвідувачам ТРЦ, кількість яких за минулий рік перевищила 15 млн осіб.

    Фінанси 01.05.2024 367
  • Микрозаймы онлайн: срочный сервис по доставке денег Микрозаймы онлайн: срочный сервис по доставке денег

    В результате затянувшегося коронавируса и сменившей его полномасштабной войны в Украине экономика нашей страны существенно пострадала. Цены на продукты и прочие товары растут настолько быстро, что зарплаты за ними не успевают. Во многих семьях стала привычной ситуация, когда денег до зарплаты не хватает, а семейный бюджет трещит по швам, требуя срочных финансовых вливаний. Обратиться к друзьям и родственникам не получается, ведь сегодня многие находятся в таком же положении. Банковский кредит — тоже не выход. Там неохотно выдают небольшие суммы, но заставляют собрать пакет документов, тратя время на забег по инстанциям. Хорошим выходом часто становится обращение в небанковскую финансовую организацию. Там можно быстро получить микрозайм на карту онлайн и вернуть его спустя несколько дней, когда финансовое положение улучшится.

    Фінанси 23.04.2024 280
  • Інвестиції в спокій та комфорт: програми страхування від СК “ВУСО” та ПриватБанку Інвестиції в спокій та комфорт: програми страхування від СК “ВУСО” та ПриватБанку

    Останніми роками в Україні сервіс розвивався швидкими темпами та досяг високих стандартів Заходу. Багато компаній приділяють увагу задоволенню клієнтів, намагаючись вирішити найважливіші питання під час надання своїх послуг.

    Фінанси 12.04.2024 396