Прес-релізи
Авторинок
Легший, нижчий, більш маневрений. Світова прем’єра нового Porsche Cayman
Porsche AG представила новий Cayman на автосалоні у Лос-Анджелесі. Третє покоління моделі було розроблене цілковито з нуля.
Автомобіль став нижчим та довшим, легшим та швидшим, більш ефективним та потужнішим, ніж будь-коли. Довша колісна база, ширша колія та більші колеса покращують спортивні якості середньомоторного автомобіля до рівня, недосяжного для конкурентів. Нове двомісне купе – це третя модельна лінійка від Porsche (після 911 Carrera та Boxster), яка має полегшений кузов. Новий Cayman майже на 30 кг легший (в залежності від моделі та обладнання) та споживає на 15% менше палива на 100 км, ніж попередня модель, в той час як показники динаміки та потужності зросли.
Нове покоління двомісного середньомоторного спортивного автомобіля дебютує класичним дуетом з Cayman та Cayman S. На базову модель встановлено 2,7-л шестициліндровий двигун потужністю 275 к.с. (202 кВт). Вона прискорюється до 100 км/год за 5,4 с та розганяється до максимальної швидкості 266 км/год. Споживання палива становить 7,7 л та 8,2 л на 100 км в залежності від трансмісії в рамках їздового циклу NEDC.
3,4-л двигун Cayman S має потужність 325 к.с., розгін до 100 км/год займає лише 4,7 с. Максимальна швидкість для даної моделі – 283 км/год, а споживання палива в залежності від трансмісії сягає позначки 8,0 л та 8,8 л на 100 км в рамках NEDC.
Обидві моделі обладнані механічною шестиступінчастою трансмісією. 7-ступінчаста Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) є опцією та забезпечує більш швидке прискорення та нижчі показники споживання палива.
Porsche пропонує ряд нових опцій для Cayman. Наприклад, спортивне купе вперше може комплектуватися адаптивним круїз-контролем (АСС), який фіксує дистанцію до транспортного засобу попереду та відповідно коригує швидкість автомобіля. Крім того, на Cayman можна замовити спеціально налаштовану для моделі аудіосистему Burmester. Ще одна цілковито нова опція для Cayman – система безключового доступу Entry & Drive.
Що стосується дизайну моделі, то нові пропорції та рельєфні лінії роблять його зовнішність ще більш виразною. В той же час модель залишається типовим спорткаром Porsche – збільшена колісна база з коротшими звисами, 18- та 19-дюймові колеса наочно свідчать про спортивний потенціал моделі. Чіткі лінії та скульптурні форми кузова підкреслюють низький, витягнутий силует моделі з зсунутим уперед лобовим склом та протяжною лінією даху. Особливо виразними є повітрязабірники на дверях, які направляють потік повітря в спеціальні отвори в задніх панелях, а далі – прямо до двигуна.
Передня частина кузова Cayman притягує погляд широкими повітрязабірниками. Також унікальності моделі додає більша алюмінієва кришка багажного відсіку, а також нове рішення кормової частини з закругленими лініями. Інтегрований в задню кришку тонкий спойлер, на відміну від Boxster, - вищий та має більший кут нахилу. Новий образ Cayman – ще більш незалежний та відмінний від попередньої моделі.
Офіційні дилери Porsche в Україні розпочали прийом замовлень на нові Cayman, а перші автомобілі вже навесні з’являться у дилерських центрах. Вартість Cayman стартує з відмітки 660472 грн, Cayman S – 862545 грн (станом на 29/11/2012).