Бізнес
Фінанси та банки
КРЕДОБАНК зосередиться на роботі з малим та середнім бізнесом
Малий та середній бізнес є основою економік більшості країн Східної Європи і має великий потенціал зростання в нашій країні.
Фірми та підприємства, що представляють малий бізнес, як ніхто інший, потребують підтримки для свого розвитку. Для них важлива наявність стабільного фінансового партнера, який би сприяв їх зростанню. Саме тому, КРЕДОБАНК визначив одним із своїх стратегічних пріоритетів надання якісних банківських продуктів для підприємств малого та середнього бізнесу. Комплексне обслуговування, прості та зрозумілі процедури надання кредитів та індивідуальний підхід до забезпечення потреб кожного клієнта лягли в основу нової програми роботи банку з малим бізнесом.
«Ми розуміємо, що представники малого і середнього бізнесу найчастіше не мають у своїй структурі окремої фінансової служби, а тому очікують від банку зручних та прозорих умов отримання фінансових ресурсів. Тому 2012 рік наш банк присвятив створенню нових та адаптації діючих банківських кредитних процедур до потреб клієнтів з сегменту малого бізнесу, – розповідає перший заступник голови правління КРЕДОБАНК Марцін Куксіновіч. – Ми створили спеціалізовану модель фінансування потреб малого та середнього бізнесу. Банк пропонує підприємствам ряд кредитних продуктів, які розроблені аби забезпечити потреби та очікування клієнтів на різних етапах розвитку їх бізнесу. Першими результатами запропонованих клієнтами змін стало те, що у 2012 році обсяг продажу кредитів представлених малому та середньому бізнесу збільшився вдвічі порівняно з попереднім роком».
«Така активна співпраця з підприємствами МСБ свідчить, що наші продукти затребувані на ринку і будуть цікаві клієнтам і у новому році. У 2013 році ми плануємо видати щонайменше 500 млн грн нових кредитів клієнтам малого бізнесу», – підкреслив Куксіновіч.
Оскільки сьогодні клієнтів малого та середнього бізнесу цікавить оптимізація витрат, КРЕДОБАНК запропонував їм нестандартну модель розрахунково-касового обслуговування під назвою «Ціновий план». Згідно цієї моделі клієнт самостійно може обирати набір банківських послуг із врахуванням того, наскільки активно він планує проводити свої бізнес-операції. Свідченням ефективності цінових планів є те, що протягом півроку після їх впровадження в банку понад 50% активних клієнтів банку перейшли на цю модель обслуговування.
«Ми розуміємо, що лише відносини з клієнтами, які побудовані на довірі та наданні фахових консультацій, можуть бути довготривалими. Тому нашою метою не є отримати значний одноразовий дохід від співпраці з нашими клієнтами. Ми прагнемо протягом тривалого часу надавати їм якісні послуги за оптимальну ціну. Для нас важлива лояльність наших клієнтів, оскільки найкращим джерелом залучення нових клієнтів є рекомендація тих, що вже співпрацюють з банком», - підкреслив Куксіновіч.
Досьє:
ПАТ «КРЕДОБАНК» (Ліцензія НБУ №43 від 11.10.2011р) було засновано у Львові i зареєстровано у Державному Банку колишнього СРСР 14 травня 1990 р. Банк є правонаступником АТ «Західно-Український Комерційний Банк» та АТ «Кредит Банк (Україна)».
ПАТ «КРЕДОБАНК» є найбільшою польською інвестицією у банківську установу України, його статутний фонд становить 1919 млн грн. У структурі акціонерного капіталу інвестиції західного стратегічного інвестора – PKO Bank Polski становлять 99,6%. Регіональна мережа Банку ПАТ «КРЕДОБАНК» охоплює понад 130 підрозділів майже у всіх областях України, зокрема в Автономній Республіці Крим, а також понад 330 власних банкоматів. Клієнтами ПАТ «КРЕДОБАНК» є понад 35 тис. юридичних осіб і підприємців та 390 тис. фізичних осіб.