Бізнес
Економіка
Українські споживачі відчувають повне покращення - цифри
Споживчі настрої в Україні після погіршення на 2,4 пункту в березні 2013 року покращилися за квітень на 5,1 пункту - до 86,4.
Про це свідчать дані щомісячного дослідження компанії GfK Ukraine.
«Істотне поліпшення погодних умов у квітні порівняно з березнем призвело до поліпшення споживчих настроїв, в першу чергу в регіонах, де погода у березні була найгіршою ... На тлі передсвяткових інфляційних очікувань найбільше зріс індекс доцільності робити великі закупівлі», - йдеться в прес-релізі компанії.
За даними GfK Ukraine, індекс доцільності робити великі покупки додав у квітні відразу 11,6 пункту - до 87,4.
При цьому, відповідно до прес-релізу, у квітні покращилися очікування українців щодо динаміки безробіття: відповідний індекс зменшився порівняно з березнем на 2,6 пункту - до 135,1.
Разом з тим, згідно з дослідженням, заглибився песимізм українців щодо інфляційних очікувань: відповідний індекс досяг значення 187,4, що на 5,3 пункту перевищує березневий показник.
Індекс девальваційних очікувань втратив за квітень 0,8 пункту, знизившись до рівня 125,9.
«Поки економіка стабілізувалася на низькому рівні, істотний вплив на настрої громадян мають додаткові фактори, такі як погода, свята і політична ситуація», - прокоментували ситуацію аналітики GfK Ukraine.