НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Прес-релізи
IT та зв'язок
01.12.2008 18:55 31689

DJUICE: нова акція «Космонуль»

Для абонентів тарифного плану DJUICE «Talk non-stop», які цієї зими (з 1 грудня 2008 р. до 28 лютого 2009 р.) візьмуть участь у святковій акції «Космонуль», вартість перших 5 хвилин розмови в мережі становитиме 0 грн протягом року після замовлення.

DJUICE-акція «Космонуль» пропонує абонентам тарифного плану «Talk non-stop» розмовляти 5 перших хвилин дзвінка всередині мережі безкоштовно. Кожна наступна хвилина, починаючи з шостої, коштуватиме лише 5 копійок. Плата за з’єднання дзвінка становить 0,39 грн. Новим абонентам, які приєднаються до DJUICE на умовах тарифного плану «Talk non-stop», акція «Космонуль» буде підключена автоматично. Діджусівці, що вже користуються «Talk non-stop», можуть замовити «Космонуль» за номером 477*1 або за допомогою системи самообслуговування «Мій DJUICE» (https://my.djuice.com.ua/). Замовити акцію можна лише до 28 лютого 2009 року (включно). Участь в акції безкоштовна як для нових, так і для існуючих абонентів тарифного плану «Talk non-stop». Розмовляти за умовами акції «Космонуль» можна до 28 лютого 2010 р.

При переході на тарифний план «Talk non-stop» абоненти також матимуть можливість замовляти пакети текстових повідомлень. Зверніть увагу, що пакети послуг «Talk-pack», «SMS-pack» і «MMS-pack» та послуги «Friends», «Дует», «Улюблені номери» та «Нічний тариф» не будуть доступні.

Довідка про бренд:

DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений компанією Telenor (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, що забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,2 млн осіб (станом на 01.11.2008).

Image

Оценка материала:

4.38 / 8
DJUICE: нова акція «Космонуль» 4.38 5 8
Прес-релізи / IT та зв'язок
01.12.2008 18:55 31689
Еще материалы раздела «IT та зв'язок»