НОВИНИ ДНЯ: Після періоду заціпеніння та вигоряння: 5 знаків зодіаку, у яких розпочнеться біла смуга у січні  Закулісся переговорів: Forbes пояснив, чому Буданов розуміє реальні позиції США та РФ  Найпопулярніші імена в Україні 2025 року: як назвати дитину  "Сигнал на вихід для Мадуро": у Трампа пояснили перехоплення танкерів із нафтою Венесуели  Погода в Україні: 23 грудня ще тепло, а далі вдарять морози  Точка неповернення: з 22 грудня стартує енергетичний зсув, який змінює долю всіх знаків зодіаку – що чекає саме на вас  Буданов оцінив перспективи співпраці України зі США в епоху Трампавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
09.11.2021   Київ, Україна   Офіс Президента України

«Велике будівництво: нова залізниця»: президент покатався на новенькому потягу українського виробництва

Оновлення залізниці, модернізація рухомого складу та залізничних шляхів стане наступним важливим напрямком Національної програми «Велике будівництво». Про це заявив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі «Велике будівництво: нова залізниця».
Глава держави зауважив, що два роки тому в межах програми «Велике будівництво» в усіх регіонах України розпочалося спорудження й ремонт тисяч кілометрів доріг. Далі стартувало зведення й реконструкція сотень шкіл, садочків і лікарень, потім – спорткомплексів, стадіонів і басейнів, регіональних аеропортів, замків, соборів і музеїв.
«Сьогодні ми презентуємо нове «далі». Стартує наступний, дуже важливий напрямок – нова українська залізниця. Роками залізницю руйнувала «корозія»: це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через ці «не» вона стала відповідно недешева, незручна й навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних станцій і некомфортних вокзалів», – сказав Президент.
Володимир Зеленський зауважив, що влітку, після втручання в ситуацію Ради національної безпеки і оборони, держава зуміла повернути контроль над Укрзалізницею. Крім того, було відновлено співпрацю з ключовим національним підприємством у сфері вагонобудування – Крюківським заводом, який сьогодні представив нові дизельні поїзди. Три з них Укрзалізниця отримає вже до кінця року.
Президент України Володимир Зеленський ознайомився з роботою регіонального дизель-поїзда ДПКр-3, який було збудовано цьогоріч на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ).Глава держави проїхав дизель-поїздом за маршрутом від технічної станції «Дарниця» до вокзалу Київ-Пасажирський.
Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів, що цей потяг відповідає українським і європейським стандартам, тому якщо розглядати можливість його експорту, залишається тільки питання щодо ширини колії. До того ж модель кузова спроектована таким чином, що він підходить для курсування на приміських та регіональних маршрутах, також він розрахований на високі платформи. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зазначив, що всього для АТ «Укрзалізниця» заплановано замовити 20 дизель-поїздів ДПКр-3.
«Це будуть регіональні експреси, які можуть поїхати за напрямками Ізмаїл – Одеса, Харків – Краматорськ, Харків – Лозова, Харків – Попасна», – зазначив він. Крім того, такі потяги мають намір направити на регіональні маршрути Львів – Тернопіль – Чернівці (ч/з Заліщики) – Коломия, Попасна – Куп’янськ – Харків – Суми – Ворожба. АТ «Укрзалізниця» вже отримало перші два такі потяги. Один з них курсує за маршрутом Коломия – Ківерці («Прикарпатський експрес»). Третій поїзд, згідно з планом, надійде наприкінці листопада цього року, а ще два – у першому кварталі наступного. Їх планують використовувати на маршруті Київ – Аеропорт «Бориспіль».
Поїзд ДПКр-3 складається з трьох вагонів, у яких є 170 зручних місць для сидіння з підлокітниками, зокрема 69 сидінь першого класу та 101 сидіння другого класу. Вагони мають сучасний дизайн інтер’єру та екстер’єру, обладнані системами кондиціонування, резервного опалення та вакуумними вбиральнями. У поїзді передбачено безбар’єрний доступ для маломобільних груп та людей з інвалідністю. Конструктивна швидкість поїзда становить 140 км/год.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
дети, ВМС, фотоконкурсы, традиции, Новый Год, фотоподборки, церковь, музыка, праздники, Нацгвардия, Одесса, мода, Киев, Шахтер, суд, мир, стихийные бедствия, пляжи, Польша, животные, авиация, Динамо, фестивали, автомобили, пожары, терроризм, Париж, пейзажи, люди, общество, обстрелы, фотопроект, Киевщина, Дмитрий Дятлов, пандемия, портрет, юмор, культура, Майдан, коронавирус, живопись, столкновения, уикенд, путешествия, архитектура, полиция, Александр Зубко, зима, Крым, Россия, Карпаты, Зеленский, ДСНС, сборная Украины, город, марш, Китай, США, НАТО, передовая, Київ, Путин, соревнования, учения, самолеты, выставки, спорт, Сергей Смоленцев, ВСУ, джаз, карантин, женщины, Порошенко, Верховная Рада, солдат, акции, Війна, военная техника, Україна, Бахмут, медицина, природа, искусство, фотография, митинги, история, технологии, война, ЗСУ, политика, туризм, Донбасс, выборы, дизайн, #Євромайдан, Львів, корабли, футбол, оккупация, протесты