НОВИНИ ДНЯ: Чи будуть в України гроші для підвищення зарплат і пенсій: економіст пояснив ситуацію  Синоптики попереджають про небезпечні погодні сюрпризи: якою буде зима в Україні  "Цього не уникнути": міністр відповів, коли можуть запровадити ПДВ для ФОПів  Прогноз погоди на 5 грудня: похолодання та нічний мороз  Молдова приховує план реінтеграції Придністров’я: що це означає для регіону  Половина європейців вважають Трампа ворогом Європи  Холодний Місяць 5 грудня: гороскоп для всіх знаків зодіаку для останньої Суперповні у роцівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
09.11.2021   Київ, Україна   Офіс Президента України

«Велике будівництво: нова залізниця»: президент покатався на новенькому потягу українського виробництва

Оновлення залізниці, модернізація рухомого складу та залізничних шляхів стане наступним важливим напрямком Національної програми «Велике будівництво». Про це заявив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі «Велике будівництво: нова залізниця».
Глава держави зауважив, що два роки тому в межах програми «Велике будівництво» в усіх регіонах України розпочалося спорудження й ремонт тисяч кілометрів доріг. Далі стартувало зведення й реконструкція сотень шкіл, садочків і лікарень, потім – спорткомплексів, стадіонів і басейнів, регіональних аеропортів, замків, соборів і музеїв.
«Сьогодні ми презентуємо нове «далі». Стартує наступний, дуже важливий напрямок – нова українська залізниця. Роками залізницю руйнувала «корозія»: це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через ці «не» вона стала відповідно недешева, незручна й навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних станцій і некомфортних вокзалів», – сказав Президент.
Володимир Зеленський зауважив, що влітку, після втручання в ситуацію Ради національної безпеки і оборони, держава зуміла повернути контроль над Укрзалізницею. Крім того, було відновлено співпрацю з ключовим національним підприємством у сфері вагонобудування – Крюківським заводом, який сьогодні представив нові дизельні поїзди. Три з них Укрзалізниця отримає вже до кінця року.
Президент України Володимир Зеленський ознайомився з роботою регіонального дизель-поїзда ДПКр-3, який було збудовано цьогоріч на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ).Глава держави проїхав дизель-поїздом за маршрутом від технічної станції «Дарниця» до вокзалу Київ-Пасажирський.
Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів, що цей потяг відповідає українським і європейським стандартам, тому якщо розглядати можливість його експорту, залишається тільки питання щодо ширини колії. До того ж модель кузова спроектована таким чином, що він підходить для курсування на приміських та регіональних маршрутах, також він розрахований на високі платформи. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зазначив, що всього для АТ «Укрзалізниця» заплановано замовити 20 дизель-поїздів ДПКр-3.
«Це будуть регіональні експреси, які можуть поїхати за напрямками Ізмаїл – Одеса, Харків – Краматорськ, Харків – Лозова, Харків – Попасна», – зазначив він. Крім того, такі потяги мають намір направити на регіональні маршрути Львів – Тернопіль – Чернівці (ч/з Заліщики) – Коломия, Попасна – Куп’янськ – Харків – Суми – Ворожба. АТ «Укрзалізниця» вже отримало перші два такі потяги. Один з них курсує за маршрутом Коломия – Ківерці («Прикарпатський експрес»). Третій поїзд, згідно з планом, надійде наприкінці листопада цього року, а ще два – у першому кварталі наступного. Їх планують використовувати на маршруті Київ – Аеропорт «Бориспіль».
Поїзд ДПКр-3 складається з трьох вагонів, у яких є 170 зручних місць для сидіння з підлокітниками, зокрема 69 сидінь першого класу та 101 сидіння другого класу. Вагони мають сучасний дизайн інтер’єру та екстер’єру, обладнані системами кондиціонування, резервного опалення та вакуумними вбиральнями. У поїзді передбачено безбар’єрний доступ для маломобільних груп та людей з інвалідністю. Конструктивна швидкість поїзда становить 140 км/год.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Україна, юмор, фотоподборки, путешествия, дизайн, портрет, марш, медицина, акции, самолеты, архитектура, уикенд, Війна, традиции, выборы, праздники, животные, США, культура, карантин, ВМС, Шахтер, фотоконкурсы, Одесса, ВСУ, город, женщины, Нацгвардия, Майдан, корабли, Новый Год, #Євромайдан, Верховная Рада, выставки, Зеленский, полиция, живопись, соревнования, визиты, передовая, терроризм, зима, люди, военная техника, Порошенко, Сергей Смоленцев, фотопроект, фестивали, общество, Крым, Бахмут, Киев, авиация, туризм, коронавирус, Динамо, мода, война, политика, фотография, технологии, мир, искусство, митинги, Польша, Киевщина, Париж, пляжи, Дмитрий Дятлов, Львів, сборная Украины, пандемия, пейзажи, столкновения, Китай, Київ, суд, ДСНС, Александр Зубко, обстрелы, дети, джаз, природа, Донбасс, оккупация, музыка, стихийные бедствия, автомобили, НАТО, солдат, спорт, церковь, протесты, футбол, история, учения, Россия, пожары, ЗСУ, Путин