Колонки
Колонки / Блоги
«Жінки – це наш туристичний бренд»? Зеленський, чорнозем та берегині
В чому я бачу проблему з формулюванням: «Дуже гарні люди, особливо жінки – це наш туристичний бренд, як і ІТ-компанії, і т.д.»? А ще про це: «Я себе не відношу до доступних жінок, того не образилась. Не розумію чому назвали одних, а збунтувались самодостаточні і незалежні».
Цілями брендингу у туристичній сфері можуть бути:
- формування привабливого іміджу країни;
- пропаганда культури, особливостей історії, національного менталітету тощо країни чи міста, де вироблені туристичні продукти чи надаються послуги;
- створення та закріплення у свідомості споживачів образу туристичного товару чи послуги країни чи міста, де вони вироблені задля підтримання запланованого обсягу продажів;
- збільшення прибутків внаслідок поширення відомостей про унікальні якості туристичних товарів чи послуг, що впроваджуються за допомогою привабливого образу місця їхнього виготовлення чи надання.
Отже, туристичний бренд складають, наприклад, з природніх ресурсів країни (Чорногорія, Хорватія, Мальдіви), культурної спадщини (Італія, Греція, Ізраїль), гастрономічної (та майже всі країни Азії, наприклад), панд (Китай). Ви думаєте у тих країнах немає красивих жінок? Їх дохєра. Але вони ніяк не підпадають під поняття товарів чи послуг. Чи підпадають?
Коли президент робить акцент і виокремлює найбільшу соціальну групу до такого ресурсу, то це, рібят, зашквар. Бо ми люди, а не чорнозем в агросекторі. Аналогія з чорноземом невипадкова, поки жінки будуть масово ставати жертвами торгівлі людьми:
«Which European country has the most human trafficking?
There are many origin countries and many destination countries for sex trafficking. The largest number comes from Russia and Ukraine.»
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sex_trafficking_in_Europe
Підкажіть мені, як використовувати красу жінок для приваблення туристів? Це тобі не річка, блять, яку можна созєрцати і милуватись красою. А тепер слєдітє за рукамі: якщо так масово рекламуються українські жінки як приваба для іноземців, то виходить заохочуються і «зв’язки» з, простигосподі, з цими самими іноземцями??? А НІТ!!! Якщо укржінка посміє возлєчь з кимось окрім українця, то оці самі бренд-менеджери довбані закидають її камінням. Нацики знайдуть її в соцмережах і будуть розміщувати в пабліках, де в коментарях їй канєш розкажуть, що мол «бабло викачуй, а пісєчку – тіки нам». Чи приїхати і «подивитись, но не трогать»? Лол. А якщо трогать, то може пора вводити якийсь соціальний захист для жінок, які, є#ать, заводять іноземний капітал в країну? Чи ви можете тільки кришувати їх на ничку, бо жінки, як і чорнозем, не закінчуються?
В країнах з цим самим туристичним брендбуком, підприємства, пам’ятки культури-архітектури і всілякої автентичної фігні для туристів – отримують податкові пільги. Якщо холуї при владі не готові робити нічого, окрім як спалювати історичні будівлі, мати відкати з усього чого можна, то я, як срана «складова туристичного бренду», хочу державного баблішка на туш, ноготочки і накачку моєї сраки. Бо вона, на відміну від оцих великовозрастних імбецилів при владі, працює на благо країни.
Розходимся. Я все поняла. Вірніше, прочитала в коментарі:
«Я себе не відношу до доступних жінок, того не образилась. Не розумію чому назвали одних, а збунтувались самодостаточні і незалежні».
І поки атлант розправляє плечі, читаючи цей коментар, у мене для вас новини, дорогі українські жінки. Берегині.
НЕМАЄ «ІНШИХ» ЖІНОК.
Вас (і мене) за кордоном, та навіть в Україні, ніхто не розділяє на «падших» і «порядочних», якби ви себе не тішили. Дихотомія Мадонни-Шлюхи, прівєт. Це коли для мужчин желаннєє проміскуїтетні розв‘язні дами, а от в жони вони хочуть покірну незайману діву Марію. Ви думаєте, якщо «ведете себе хорошо, в связях не замєчєні», то вас прокляття «всі українки дають за гроші» мине. У мене для вас погані новини.
Ви (і я) будете знайомитись з людьми з інших країн, робити кар’єру на міжнародній арені чи одружитесь з коханням вашого життя з екзотичним акцентом – про нас все буде понятно іншим.
Це результат того, в що ви так любите гратись: в стереотипи та мізогінію. Перед ким ви доказуєте, що «ну оні таааак одєваютса і красятса, што всьо понятно»?? А я мол, не така, ось моя справка від гінеколога, венеролога, в кишеньці білого пальто.
Немає «інших» жінок. Як ви думаєте це працює? Що кожна дванадцята народжується з шлюшьїм гєном, виростає і така: «а зараз я піду продавати секс за гроші, бо це моя природа українки»? Ви сидите в уютному фб, бо ваше життя було достатньо привілейованим (як і моє), що вам не довелось йти у «найдревнішу професію» (оцей вираз - ссане дно). І тут, на висоті своїх привілеїв, між семінарами по стратегіям, лічним брендом і ноготочкам, ви кажете: «я-то честь бережу, і вообще мене мужчини люблять і двері відкривають». Сорейро, ви нічим не відрізняєтесь від усіх тих «доступних» жінок. У вас (як і в мене) такий же паспорт з тризубом, і для напівп’яного іноземця ви можете відрізнятись хіба цінником з урахуванням ноготочків.
Ви, звичайно, фиркнете пару разів, мол, за кого ви мене маєте. Ви шо не бачите, що я-то не така? Ніт. Не бачать. Поки ви будете так затято відхрещуватись від інших жінок, щоб доказати неясно кому свою «непорочність» і публічно писати про те, як ви бачите на Хрещатику купу дівчат які кидаються на іноземців. Бо знаєте шо? Ви теж на Хрещатику.
Давайте зав’язувати зі звичкою самостверджуватись за рахунок приниження інших жінок. Ви про них не знаєте нічого, а вже робите висновок. Нічого не нагадує, брендовані?
Автор: Iryna Gil, журналістка та блогерка