Прес-релізи
Інше
Ukrainian Fashion Week
18 лютого у прес-центрі Національного Палацу Мистецтв «Україна» пройшла анонсна прес-конференція Українського Тижня Моди. Спікерами на прес-конференції були засновники Тижня Моди – Олександр Соколовський та Ірина Данилевська, яка є ще Головою Оргкомітета UFW, а також генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week Володимир Нечипорук. Вони в черговий раз розповіли журналістам про нові досягнення, плани на 2010 рік та поспілкувалися про розвиток української моди.
Модний календар 2010 року обіцяє бути максимально насиченим! Розширюючи fashion-простір країни новими подіями, ми намагаємося допомогти розвитку вітчизняної моди та гучно оголосити, що мода – унікальний національний продукт, який існує на високому рівні і яким можна і треба пишатися Україні. Недарма одним із постійних гасел Ukrainian Fashion Week є гасло «мода на країну народжується в середині країни».
Український Тиждень Моди стартує 10 березня офіційною вечіркою-відкриттям і триватиме сім днів. Програма UFW, що включає дефіле 48 дизайнерів, багата на величезну кількість подій, які відбуватимуться і за межами подіума. Це фахові прес-конференції та круглі столи, яскраві вечірки партнерів та дизайнерські after-party. Це сенсаційне закриття ХХVI Українського Тижня Моди у співавторстві з меценатом цього проекту паном Олександром Онищенком. Це традиційні інтриги шоу «Нові імена» та Fresh Fashion. І чергова можливість для українських дизайнерів висловити свою громадянську позицію, долучившись до спільного проекту Фонду Олени Франчук «АнтиСНІД» та UFW.
Щільний перелік подій весняного Тижня Моди є анонсом активного модного року.
Другою подією березня стане показ дитячих колекцій BABY Fashion Show в день відкриття міжнародної виставки BABY EXPO.
На початку квітня радо відкриє двері готель «Прем’єр Палас», запросивши гостей на традиційне Wedding deluxe show.
Церемонія вручення Першої Української Премії в галузі моди Best Fashion Awards, започаткована Українським Тижнем Моди та сім’єю ресторанів Козирна Карта, стане унікальною подією для всіх, хто вболіває за українських дизайнерів і давно чекав на її появу.
Після напруженого квітня Ukrainian Fashion Games вдруге висадить «модний десант» у Греції на початку травня.
Окрасою літа стане акція, що давно довела своє право на існування. Під яскравим сонцем Одеси розквітне всіма барвами літнього дрес-коду подіум Holiday Fashion Week.
Під час гучних шоу гості HFW стануть свідками нагородження переможців ХІ фіналу конкурсу «Сезони моди – погляд у майбутнє».
Друге півріччя ознаменується не менш яскравими подіями, які проанонсовані у Fashion-календарі’2010, що буде розміщений на оновленому сайті Ukrainian Fashion Week.
Паралельно з проектами, організованими Українським Тижнем Моди, відбувається ще безліч модних подій за участі наших дизайнерів. Світова економічна криза не стала на заваді їхньому активному інтегруванню у міжнародний модний процес.
Торгово-промислова Палата Мілана – PROMOS – запросила українських дизайнерів на показ, організований Unione Artigiani – регіональною лігою, підприємства якої вже протягом кількох століть шиють одяг та аксесуари для італійської знаті та заможних людей. Погляд на моду, представлений ZALEVSKIY, Katya PSHECHENKO, SOSNOVSKA, NOTA BENE & KARAVAY, VICTORIA GRES, зустрів аплодисменти зали та був особливо відзначений Президентом Національної Палати Моди Італії Маріо Боселлі (Mario Boselli).
На початку березня Олена Даць візьме участь у Салоні “leSHOWROOM” в рамках
Паризького Тижня Моди. А почала Олена рік з участі у 6-й виставці на PRÊT À PORTER PARIS Trade Show. Розробки Олени було обрано для відображення тенденцій Autumn/Winter’2010-2011. До того ж марку Olena Dats' відтепер можна придбати в одному з ексклюзивних шоу-румів "GUESTSQUARE" у Мілані.
Нещодавно дизайнер Лариса Лобанова повернулася з Парижа, де вчергове брала участь у міжнародній виставці Pret-a-Porter Paris. Свої замовлення зробили баєри з Франції, Росії, США, ОАЕ та Алжиру.
Колекцію весна-літо`2010 Модний дім Людмили Кисленко успішно презентував спеціалістам і гостям барселонського шоу-руму Fashion Barcelona 080. Одразу після Іспанії колекцію було показано на паризькому Pret-a-Porter Heart of Fashion, де вона не залишилась без уваги міжнародних баєрів, а зацікавленість представників модного ринку Арабських Еміратів виявилась настільки серйозною, що невдовзі колекція була виставлена на FashionArabiaExpo в Абу-Дабі.
Дизайнер Оксана Караванська підписала контракт із авторитетним американським шоу-румом B.Clark Design (Нью-Йорк). Обличчям колекції Оксани Караванської, яку буде представлено у B.Clark Design, стане Ольга Фреймут, ведуча програми «Підйом» на «Новому каналі».
Останнє, до речі, добре ілюструє цікавий процес, що означився в Україні. Наші дизайнери, за всіма канонами створення бренду і просування його на ринок, почали приділяти значну увагу зйомці власних рекламних кампаній, залучаючи до співпраці вітчизняних зірок.
Першою такою кампанією стала реклама бренду GROMOVA DESIGN фотографа Ґвідо Аржентіні з «обличчям» Даші Астафьєвої.
Відомий у світі боксер Слава Узелков став обличчям рекламної кампанії для Дому Anna Bublik.
А українська селебріті Ксенія Кузьменко – нове обличчя рекламної кампанії марки Zalevsky.
Рекламні кампанії нового сезону відзняли дизайнери Лілія Пустовіт, Лілія Літковська, Ірина Каравай, Ольга Громова, Олена Даць, Олена Буреніна, Артем Климчук, Віталій Павлишин.
Продемонструвати філософію модного Дому, передати концепцію колекції, зачарувати потенційного покупця – найголовніше завдання для дизайнера, який створює свою рекламну кампанію. І це в чергове доводить: в українському модному просторі грають за світовими правилами.
Наводити приклади розвитку української моди можна і далі, головне –
щоб українські дизайнери були почуті та оцінені у рідній країні,
частиною іміджу та гордістю якої вони є.