Прес-релізи
Інше
SEO-просування для чого воно потрібно
SEO-просування – це спосіб вивести сайт у топ пошукової видачі. Власне без цього сенс наявності веб-ресурсу майже зникає. Адже саме з пошуку здебільшого люди потрапляють на потрібні сторінки. Звісно є ще PPC, але це зовсім інша історія.
Навіщо мені потрібне SEO?
Отже ви створили сайт для власного бізнесу, продажу товарів або монетизації іншими способами. Що далі? Треба, щоби про ваш ресурс дізналося якомога більше користувачів інтернету.
Google впевнено тримає першу позицію у світовому рейтингу відвідуваності сайтів. А за відомостями Similarweb лише google.com.ua в серпні 2019 року відвідало понад 82 мільйони користувачів. Дійсно непоганий майданчик для просування сайту!
Потрапити у видачу і зробити, щоб отримати свою частку пошукового трафіку?
От саме для цього вам і потрібне професійне SEO. Компанії та спеціалісти, що займаються просуванням і інтернеті використовують механізми та інструменти для:
- оптимізації сайту до вимог пошукових систем;
- повідомленням роботів пошуковиків про існування сайту та всі сторінки, які мають з’являтися у видачі;
- закриттям службової, конфіденційної та малокорисної інформації від потрапляння в результати пошуку;
- підвищенням позиції сайту за конкретними запитами, важливими для власника ресурсу.
Робота SEO-спеціаліста має загальний та точковий ефект: по-перше, підвищується видимість та авторитет вашого ресурсу взагалі, по-друге, він помітний у результатах пошуку за важливими ключовими словами.
А якщо сайт уже є в Гуглі, можна без просування?
Можна. Але від висоти позиції в SERP (сторінка з результатами пошуку) прямо залежить частка трафіка, яку отримає сайт. Наприклад, перша позиція принесе вам орієнтовно 30–35 % всіх користувачів, що вбили пошуковий запит, друга 17 %, а вже з п’ятої та нижче ви не отримаєте понад 1–5 %.
Доречі, 70 % людей ніколи не відкривають другу сторінку в результатах пошуку. Отже, якщо ваш сайт не увійшов у топ-10, він втрачає переважну більшість потенційних клієнтів.
У цьому й полягає важливість seo просування сайту, як для інформаційних, так і для бізнес-проектів.
Що ж робити?
Є три шляхи, якими йдуть власники ресурсів:
- Знайти фрілансера – недорого, проте ризиковано (ніяких гарантій та відповідальності).
- Довірити свій проект професійному SEO-спеціалісту, а краще компанії, – дорожче, проте надійніше.
- Самому стати профі в пошуковому просуванні – на перший погляд безплатно (проте, як підрахувати витрачений час та зусилля, то дуже дорого) та дуже довго.
Зважуючи переваги та ризики, наша рекомендація – звертайтеся до перевірених професіоналів, які не тільки покажуть результат, а й не поставлять під загрозу ваш ресурс сумнівними методами.