Прес-релізи
Інше
Відеореклама: що це і в яких форматах існує? Які є види відеореклами?
Чим може бути корисний формат відеореклами та як його розрізняти. Пам'ятка для глядачів та власників різноманітного бізнесу
Користувачі інтернет-ресурсів все частіше віддають перевагу відеороликам. Багатьом легше зрозуміти певну інформацію в такому форматі. Саме тому відеореклама зараз набуває величезної популярності і стає особливо затребуваною серед підприємців. Дізнаймося про неї більш детально, а також розберемося, що таке анімаційна студія.
Що входить в поняття «відеореклама»?
Кожен з нас час від часу наштовхується на різні цікаві відео, в яких описуються переваги певного товару або послуги. Саме це і є відеореклама. Вона являє собою особливий рекламний ролик, який показується потенційному клієнту з метою привернути його увагу та стимулювати до покупки/замовлення послуги.
Цільову аудиторію для такого ролика можна знайти на різних тематичних майданчиках. До них можна віднести:
- соціальні мережі (Facebook, Instagram, TikTok та ін.);
- сайти-партнери;
- всесвітній ресурс YouTube;
- контекстно-медійна мережа Google.
Цей список може доповнюватися також іншими інтернет-ресурсами. Незалежно від вибору варіанту, цілі розміщення відеореклами зводяться до продажу та просування товарів/послуг, формування бренду, створення іміджу, а також підвищення впізнаваності різних компаній та організацій. А якщо користувач бачить рекламний ролик кілька разів, ще й на різних платформах, то це також підвищує лояльність та довіру.
В яких форматах представлена відеореклама?
Рекламні ролики можуть існувати в різних форматах, що робить їх ефективними для певної цільової аудиторії. Найпопулярнішими з них є:
- mid-roll;
- pre-roll;
- pause-roll;
- post-roll.
Перший варіант — це рекламні ролики, які з'являються під час перегляду основних відео. Їх можна побачити на майданчику YouTube та в різних фільмах. Другий формат – це відеореклама, яка завантажується ще до початку перегляду основного контенту. У категорію pause-roll входять ролики, що з'являються відразу після натискання на кнопку «паузи».
Завершує цей список post-roll – оголошення, які можна побачити після завершення основного контенту. Крім зазначених форматів існують також додаткові різновиди - TrueView Video Discovery, TrueView In-Stream та In-Stream без можливості пропуску.
Самостійно створити подібну рекламу досить складно. Адже без спеціальних знань неможливо дізнатися інтереси потенційних клієнтів та створити контент, що привертає увагу. Кращим рішенням стане замовлення реклами в форматі відеороликів в надійній анімаційній студії, де працюють професіонали своєї справи. Вони зможуть вивчити потреби та інтереси базової цільової аудиторії і на основі цього створити максимально ефективні рекламні відео.
Джерело: 7030.studio