НОВИНИ ДНЯ: Росія цілеспрямовано б’є по Одещині: Зеленський зробив жорстку заяву щодо відповідальних за ППО  У Волгоградській області РФ вийшов з ладу магістральний газопровід  СБУ уразила два російські літаки Су-27 на аеродромі Бельбек  Мотивація попри війну: Соціологи пояснили, що допомагає українцям не втрачати сенс життя  Гроші будуть, але не російські: ЄС виділив Україні кошти, задіявши "план Б"  До України йдуть морози — прогноз погоди на Різдво  США і Європа підготували детальний план гарантій безпеки для України, - Bloombergвсі новини дня
Життя та Стиль
Суспільство
10.09.2021 669

«Ранок з Україною»: юрист дав поради, як повернути речі в магазин у гарантійний термін

У програмі «Ранок з Україною» на каналі «Україна» відбулась прем’єра рубрики «Твій юрист». Успішний юрист Костянтин Гамкрелідзе розповів, як діяти, якщо в магазині відмовляються робити повернення речей, гарантійний термін яких ще не минув.

Експерт запевняє – кожна людина має можливість повернути придбану річ протягом гарантійного терміну, і дає кілька підказок, які допоможуть вам наполягти на своїх правах покупця.

«Ніхто не скасовував закон, що у 14-денний термін покупець може обміняти товар або повернути його, але на практиці це не завжди працює. Кожному слід запам’ятати, що відірвана бірка чи загублений чек – не привід відмовити в прийнятті товару, оскільки підприємство має зберігати всі касові чеки протягом 3-х років», – зазначив юрист Костянтин Гамкрелідзе в ефірі каналу «Україна».

Такі ж правила діють при поверненні техніки. Проте тут є кілька важливих нюансів:

«Якщо ви придбали неякісну техніку, маєте звернутись до продавця. Він же у свою чергу має встановити, з чиєї вини виникли дефекти товару: виробника чи споживача. Якщо підтверджується вина виробника – протягом 14 днів виробник чи продавець мають обміняти техніку або виправити її недоліки. Якщо за цей час цього не відбувається, закон встановлює пеню у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочки», – коментує експерт.

За словами юриста, покупець також має право звернутись до суду, причому судовий збір за таку категорію спорів не стягується.

Отже, основні кроки в захисті ваших прав, як споживача:

письмово звернутись до продавця з наданням всіх необхідних документів;

у разі відмови продавця повернути чи обміняти товар, звернутись до Держспоживслужби зі скаргою або ж – до суду.

Дивіться програму «Ранок з Україною» у будні о 6:30 на каналі «Україна».

 

Оценка материала:

5.00 / 1
«Ранок з Україною»: юрист дав поради, як повернути речі в магазин у гарантійний термін 5.00 5 1
Життя та Стиль / Суспільство
10.09.2021 669
Еще материалы раздела «Суспільство»