Життя та Стиль
Суспільство
Метро на Троєщину побудують у п'ять етапів - КМДА
У столиці розпочинається підготовка до будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, яка поєднає Кільцеву дорогу з житловим масивом Троєщина.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба КМДА.
«Як акцентував увагу мер столиці Віталій Кличко під час інспекції робіт на мостовому переході, на сьогодні вже триває будівництво станцій метро на нижньому ярусі мосту, а також на лівому березі, де метро йтиме під землею. Також уже будують 2 тунелі для майбутньої станції «Райдужна». У 2021 році комунальному підприємству «Київський метрополітен», як замовнику проєктування і будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, передбачено фінансування в обсязі 30 млн грн. Перша дільниця включатиме 6 станцій», – зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його інформацією, зокрема, з’являться станції: «Глибочицька» (з пересадкою на ст. метро «Лук’янівську»); «Подільська» (з пересадкою на ст. метро «Тараса Шевченка»); «Суднобудівна»; «Труханів острів»; «Затока Десенка»; «Райдужна».
Він зазначив, що поетапне будівництво 4-ої гілки метрополітену здійснюватиметься окремими дільницями, перша з яких буде від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Важливою складовою нової гілки столичного метрополітену стане Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, основною функцією якого є метросполучення між правим та лівим берегами Києва.
За словами заступника голови КМДА, наразі в рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція мілкого залягання на лівому березі – «Райдужна».
Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у перспективі доповнить існуючу схему метро, перетинаючи діючі лінії і розширюючи таким чином систему пересадочних вузлів. Окрім цього, у перспективі передбачено пересадочні вузли із уже існуючими станціями підземки – «Вокзальна», «Лук’янівська» і «Тараса Шевченка», що дасть змогу розвантажити станції метро у центральній частині міста.
Як повідомлялося, після відкриття Подільсько-Воскресенського мосту розпочнуться активні роботи з будівництва метро на Троєщину.