<
НОВИНИ ДНЯ: Байдена закликали врегулювати використання криптовалюти для обходу санкцій  Сікорський: Позиція Трампа щодо України "не така чорно-біла, як дехто думає"  Чому в Україні заборонені феєрверки та які штрафи за використання  Новий закон про мобілізацію: хто, де та як вручатиме повістки з 18 травня  Не тільки паска та яйця: що готували та як святкували Великдень наші предки  Вчені нарешті розгадали таємницю Бермудського трикутника  В уряді Німеччини прокоментували вбивство українських військових росіяниномвсі новини дня
24.12.2021 1715

Астрономи виявили 70 нових планет-сиріт у нашій галактиці

Міжнародна група астрономів виявила щонайменше 70 нових планет-сирот у нашій галактиці Чумацький Шлях, що є найбільшою кількістю з будь-коли виявлених.

630_360_1640249323-949_24.12.21

Як передає Укрінформ, про це йдеться у пресрелізі Європейської південної обсерваторії (ESO).

Виявлена група планет знаходиться за близько 420 світлових років від Землі.

«Ми не знали, скільки їх очікувати, і раді, що знайшли так багато», - заявила астроном Нурія Мірет-Роїг, яка працює в лабораторії астрофізики Бордо (Франція) та Віденському університеті (Австрія).

Астрономи знайшли щонайменше 70 планет-сирот, чию масу можна порівняти з масою Юпітера, у регіоні зореутворення, розташованому в сузір’ях Скорпіона та Змієносця.

Зазначається, що для того, щоб виявити таку кількість планет-сирот, команда астрономів використала дані, які охоплюють близько 20 років з ряду телескопів на Землі та в космосі.

Планета-сирота (відома також під іншими назвами: планета-мандрівник, міжзоряна планета, вільна планета, квазіпланета, або самітня планета) — об'єкт, що має масу, яку можна порівняти з планетарною, і є по суті планетою, але не пов'язаний гравітаційно ні з якою зіркою, коричневим карликом, і навіть з іншою планетою (хоча така планета може мати супутники).

Як повідомляв Укрінформ, телескоп Hubble зробив світлину розсіяного зоряного скупчення NGC 1755, яке знаходиться у сузір’ї Золота Риба.

Астрономи виявили 70 нових планет-сиріт у нашій галактиці 5.00 5 1