Бізнес
Технології
Львівський авіаремонтний завод розповів про успіхи в імпортозаміщенні Міг-29
Останні роки в Україні проводиться не тільки ремонт радянських винищувачів МіГ-29, а й проводиться їх модернізація, оскільки виробник цих літаків знаходиться у країні-агресорі дуже важливим фактором стало імпортозаміщення.
В інтерв’ю АрміяInform директор ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (ДП «ЛДАРЗ») Дмитро Матрунчик, що і здійснює роботи по МіГ-29, розповів що вже імпортозаміщено, передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Мілітарний.
Зі слів Дмитра Матрунчика, підприємством для виконання вимог Стратегічного оборонного бюлетеня України, введеного у дію Указом Президента України від 16.06.2016 року № 240/2016, розроблена та діє комплексна програма імпортозаміщення, що передбачає виконання комплексу організаційно-технічних заходів, спрямованих на досягнення якомога більшої незалежності виробництва ДП «ЛДАРЗ» від постачання обладнання, комплектувальних виробів та матеріалів з Російської Федерації.
Щоб втілити заплановані заходи, на підприємстві склали переліки запасних частин і комплектувальних виробів, виготовлення яких можливо освоїти на ДП «ЛДАРЗ» та на інших підприємствах ДК «Укроборонпром»:
- перелік запасних частин
- комплектувальних виробів
- матеріалів іноземного виробництва (за винятком РФ), які можливо використовувати під час ремонту
Наразі вже підготовлені спільні рішення на освоєння виготовлення запасних частин на родинних підприємствах ДК «Укроборонпром» та інших підприємствах України згідно з відпрацьованим переліком.
Сьогодні на ДП «ЛДАРЗ» для ремонту літаків типу МіГ-29 в Україні у рамках реалізації заходів з імпортозаміщення освоєно виробництво деталей авіаційної техніки. Зокрема металевих деталей – близько 1400 найменувань різної конфігурації та складності (кронштейни, балки, качалки, хомути, болти, гвинти, гайки, шайби, стопорні кільця тощо), металевих деталей для виконання бюлетенів промисловості – понад 300 найменувань, гумовотехнічних виробів – близько 2000.
Також впроваджено у виробництво технологію заміни лавсанової стрічки відкидної частини ліхтаря. Спільно з підприємством «УНІТЕХ» розробили технологію виготовлення шлангу герметизації ліхтаря кабіни.
У кооперації з ДП «Ізюмський приладобудівний завод» освоєно виробництво скловиробів ИЛС-31 і НВУ-2М, а також виготовлення сережки гальмівного парашута спільно з «Токмацьким ковальсько-штампувальним заводом».
У кооперації з підприємством ПАТ «Токмацький ковальсько-штампувальний завод», філією ДП «Антонов «Серійний завод Антонов» та ПРАТ «Дніпроспецсталь» освоєно виробництво вісі колеса (особливо відповідальна деталь) основної стійки шасі літака МіГ-29.
Керівництво ДП «ЛДАРЗ» використовує усі доступні можливості для оновлення технічного парку. Наприклад, придбано токарний обробний центр AVIAturn 35, тривісний вертикальний оброблювальний центр HURCO VM10i, автоматизовані діагностичні комплекси «Діана-4.6М».
ДК «Діана-4.6М» призначений для діагностики і пошуку несправностей у складних цифро-аналогових вузлах електронної апаратури, яка базується на ТТЛ-КМОП-ЕСЛ логіці. Наразі розроблені програми перевірки справності 38-ми типів електронних плат.
У найближчих планах підприємства освоєння ремонту агрегатів і виготовлення 126 найменувань деталей, 35 найменувань гумовотехнічних виробів і 17 найменувань електронних пристроїв за допомогою автоматизованого діагностичного комплексу «Діана – 4.6М».
Оценка материала:
Львівський авіаремонтний завод розповів про успіхи в імпортозаміщенні Міг-2907.02.2022