НОВОСТИ ДНЯ: Можуть образити і заарештувати: в РНБО розповіли, як білорусів карають за спілкування державною мовою  Гордон показав відео з Лолітою, де вона називає українців "бандерівцями": "У неї вселився диявол. І, схоже, не один"  Нацбанк має два сценарії щодо гривні – експерт  Учені знайшли залишки палацу кровожерного онука Чингісхана  Космічний апарат NASA побачив, як комета врізалася в Сонце  "Партизани будуть раді": стало відомо, куди тікають окупанти з правого берега Дніпра у Херсонській області  Закон про легалізацію зброї ухвалять найближчим часом, - Монастирськийвсе новости дня
29.07.2022 2182

Вчені виявили ідеальні місця для будівництва баз на Місяці: що відомо

Вчені виявили місьця, які в майбутньому можуть служити для будівництва місячних баз. Йдеться про провали, в яких температура вища, ніж на поверхні супутника Землі.

8591760836_7d3feada58_k_650x410_29.07.22

Про це пише РБК-Україна з посиланням на пресслужбу NASA.

Виявити оптимальну температуру вдалося завдяки зонду LRO. Загалом на Місяці є 16 підтверджених круглих провалів, які вперше були зафіксовані у 2009 році.

Утвори є наслідком обвалення стелі лавових трубок або ж печер через сейсмічну активність, або ж інших процесів. Їх діаметр становить від 15 до 150 метрів і, переважно, вони знаходяться в місячних морях.

Вчені вважають, що провали можуть стати місцем для перших місячних поселень, які отримають у цьому випадку додатковий захист від космічного та сонячного випромінювання.

Вчені виявили ідеальні місця для будівництва баз на Місяці: що відомо 5.00 5 1