<
НОВИНИ ДНЯ: Трампу загрожує увʼязнення через розголошення інформації про суд  Лукашенко тікає до Януковича?: диктатор звів нову "хату" у РФ, яку видно навіть з космосу  Укргідрометцентр прогнозує зміну погоди в Україні: до чого готуватись  Сильні заморозки скують Україну: названо три області, де буде найхолодніше  8 травня Україну накриє антициклон: що буде з погодою  Синоптики попереджають про заморозки  "Безвідповідальна риторика". Пентагон відреагував на майбутні ядерні навчання РФвсі новини дня
03.09.2022 1149

Телескоп James Webb зробив свою першу фотографію екзопланети

Космічний телескоп James Webb, вперше з початку своєї космічної місії, зробив фотографію екзопланети. Останню відкрили астрономи лише у 2017 році.

_imeni_1_1857_650x410_03.09.22

Про це пише РБК-Україна з посиланням на пресслужбу Європейського космічного агентства.

Телескоп сфотографував екзопланету HIP 65426 b, яку астрономи відкрили в 2017 році за допомогою інструменту SPHERE на великому телескопі Європейської південної обсерваторії в Чилі. Тоді ж зображення було зроблено завдяки коротким інфрачервоним хвилям.

Маса HIP 65426 b у 6-8 разів перевищує масу Юпітера. Також екзопланета є набагато молодшою й за Землю. Її вік становить близько від 15 до 20 мільйонів років, нашій планеті - 4,5 млрд років.

James Webb зробив зображення в середньому інфрачервоному світлі, що відкрило для вчених нові деталі.

HIP-65426b_03.09.22_1

Нагадаємо, РБК-Україна писало про те, що нещодавно James Webb зробив яскраві фотографії Юпітера.

Тим часом інший телескоп - Hubble показав зоряне скупчення у сузір'ї Стрілець.

Телескоп James Webb зробив свою першу фотографію екзопланети 5.00 5 2