НОВОСТИ ДНЯ: В Україні будуть по-новому продавати курячі яйця: як зміняться вимоги  Як вплине ембарго на російський дизель на європейський ринок: прогноз експерта  Ядерні погрози Путіна: експерт пояснив, що змусить Росію відмовитись від залякування  "Але можуть почати і раніше": експерт повідомив імовірну дату нового наступу РФ на Україну  Що таке перша, друга та третя лінії оборони: пояснення військового експерта Жданова  "Україна має 2-4 місяці на звільнення територій": генерал Маломуж пояснив чому  "Щоб ніколи не повторилося": Буданов перелічив завдання України для відносин з РФ після війнивсе новости дня
26.11.2022 1206

Поверхня вкрита розплавленою магмою: вчені знайшли нову суперземлю

Астрономи стверджують, що виявили наймасивнішу суперземлю з усіх коли-небудь знайдених.

e62676060bbb0834d06c603357e5c604_26.11.22

Учені виявили одну з найпотужніших екзопланет — суперземлю. Її поверхня вкрита розплавленою магмою, а рік триває лише половину земного дня.

Про це пише Space.com. Пише ТСН.

Знайдена екзопланета отримала назву TOI-1075 b, її вдалося відкрити завдяки спостереженням, зробленим за допомогою NASA Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS).

Як показали дослідження, поверхня цієї суперземлі розігріта приблизно до 1050 градусів за Цельсієм. Своєю "спекотною" погодою планета зобов'язана близькістю батьківської зірки, яка розташована за 200 світлових років від Землі. На додаток до жару, рік на планеті триває всього 14,5 години. Також учені зазначають, що TOI-1075 b є найпотужнішою екзопланетою свого класу.

"Отримані нами дані вказують на те, що TOI-1075 b — це найпотужніша суперземля з усіх, які вдалося виявити на цей момент", — йдеться в заяві NASA.

Астрономи кажуть: якби відкрита екзопланета була доступна для польотів, то людина на її поверхні важила б утричі більше, ніж на Землі. Вся річ у тому, що TOI-1075 майже в 10 разів масивніша за Землю, а це означає, що сила гравітації там значно перевершує земну.

Раніше вчені знайшли екзопланету вчетверо більшу від Землі.

Поверхня вкрита розплавленою магмою: вчені знайшли нову суперземлю 5.00 5 2