Прес-релізи
Товари та послуги
Анатолій Шкрібляк: що купують українці під час війни в торгових центрах
Девелоперська компанія Budhouse Group та Українська Рада Торгових Центрів провели дослідження, мета якого – визначити зміни та адаптацію у споживчих звичках відвідувачів торгових центрів.
Нові реалії війни вплинули на споживчу поведінку українців. Це стосується не лише фінансових аспектів, але й психологічних факторів. Дослідження показало, що відвідувачі стали більш цільовими у своєму підході до покупок.
«Однією з ключових змін є збільшення частки витрат на продукти харчування та медичні засоби, а також зменшення витрат на одяг, взуття, товари для дітей, розваги та ресторани. Однак, головною метою відвідування торгових центрів залишається цільове споживання», - розповідає Анатолій Шкрібляк, президент компанії Budhouse Group.
Також слід відзначити, що серед відвідувачів помітно зросла популярність онлайн-покупок. Це обумовлено не лише змінами в споживчому підході, але й тимчасовим закриттям деяких магазинів через війну. Зростання частоти онлайн-покупок супроводжується збільшенням середнього чека при таких покупках.
#Українська Рада Торгових Центрів #Анатолий Шкрібляк #Budhouse Group