Прес-релізи
Авторинок
Найвищий рейтинг безпеки для нових моделей Ford C-MAX
Нові моделі Ford C-MAX та Grand C-MAX отримали найвищий бал у рейтингу з безпеки від незалежної організації Euro NCAP.
Ця пара комбінованих автомобілів була особливо відмічена, отримавши бал, найвищий з тих, які раніше давали за результатами тестів на удар ззаду, і, крім того, вони перевершили як в категорії безпеки дорослого водія/пасажира, так і в категорії безпеки дітей.
Ford C-MAX та Grand C-MAX побудовані на глобальній платформі Ford C-класу. Ці моделі стали першими легковими автомобілями, які пройшли краш-тести за новою процедурою, представленою Euro NCAP минулого року.
«Оцінки, які даються в результаті краш-тестів, відіграють важливу роль в розробці дизайну та технічній розробці наших автомобілів, і нам дуже приємно, що Euro NCAP визнала, що обидві моделі C-MAX та Grand C-MAX мають відмінні параметри для забезпечення безпеки під час зіткнення», - сказав Директор глобальної лінії випуску автомобілів Ford С-класу Гуннар Геррманн (Gunnar Herrmann).
«Це перші автомобілі, які були побудовані на новій глобальній платформі С-класу, і отримання ними хороших оцінок служить хорошим передвістям для майбутньої продукції компанії, у тому числі для всіх нових автомобілів Ford Focus, які поступлять в продаж в наступному році», - додав Г. Геррманн.
Міцний корпус кузова
Обидві нові моделі C-MAX та Grand C-MAX мають Інтелектуальну систему захисту (IPS), розроблену компанією Ford. Ця система поєднує в собі міцну структуру кузова з ультрасучасними системами пасивної безпеки.
Загалом, 53% корпусу кузова зроблено зі сталі високої міцності, в той час як в автомобілях минулих поколінь цей коефіцієнт складав 45%.
Надзвичайно міцна сталь з присадкою бору використовується в передній стійці, центральній стійці, підсилювачах порогу та дверцят, а це допомагає створити «клітку» для пасажира, яка виконує регулятивну функцію щодо деформацій під час зіткнення транспортного засобу – у тому числі, під час фронтального удару, бокового удару та бокового удару в опору.
Дуже міцна двофазна сталь використовується в деталях передньої частини кузова, які задіються в лобових зіткненнях, внутрішніх порогах та поперечинах підлоги, що забезпечує максимальне поглинання енергії зіткнення та контроль над деформаціями «клітки» салону.
Крім того, моделі C-MAX та Grand C-MAX оснащені переднім підрамником шасі, який у фронтальному зіткненні роз’єднується від нижньої частини кузова, що зменшує ступінь деформації в зоні підлоги під ногами.
Інтелектуальна система захисту Ford
Одним з ключових характеристик системи пасивної безпеки Інтелектуальної системи захисту Ford для моделей C-MAX та Grand C-MAX є індивідуальні однорівневі фронтальні подушки безпеки та 3D бокові подушки безпеки для захисту грудної клітини для водія та переднього пасажира плюс стандартні бокові шторки безпеки для першого та другого ряду сидінь.
Безпеку водія покращено завдяки горизонтальній ходовій кермовій колонці Ford, яка знижує навантаження на голову та грудну клітину водія завдяки відходженню від водія під час лобових зіткнень на великій швидкості.
Ford також оснастив передні сидіння ефективнішими переднатяжними пристроями ременів безпеки, що забезпечує покращений хід натягування, разом з силовими обмежувачами ременів безпеки.
Базовий проект було ретельно розроблено для забезпечення покращеного захисту пішоходів. Результатом розробок підвищення захисту для пішоходів стала система відкидних склоочисників та «м’який» капот, доданий до споруди кузова, що зменшує силу удару внизу лобового скла.
Важливим елементом дизайну нового ряду C-MAX є безпека пасажирів на задніх сидіннях. Всі задні сидіння моделей C-MAX та Grand C-MAX оснащені триточковими ременями безпеки. Крім того, в обох моделях ліве та праве сидіння другого ряду мають кріплення для системи ISOFIX.
В моделі Grand C-MAX на 7 сидінь установлена особлива нова система сигналізації непристібнутих ременів безпеки задніх сидінь, яка попереджає водія, якщо будь-який пасажир другого чи третього ряду не пристібнув правильно ремінь безпеки. Цей параметр особливо корисний, якщо в машині їдуть маленькі діти.
Водій отримує сигнал за допомогою візуального повідомлення на інструментальному дисплеї та попереджувального звукового сигналу. Крім того, ця система направляє попереджувальні сигнали у випадку розмикання замку ременів безпеки під час поїздки.