Прес-релізи
Інше
УНІАНу – 15 РОКІВ!
У цьому році провідне інформаційне агентство країни – УНІАН – святкує своє п‘ятнадцятиріччя. В рамках свята 18 червня УНІАН проводить День відкритих дверей і запрошує всіх охочих поближче познайомитися із головною інформаційною кухнею країни, куди щодня стікаються найважливіші події з усіх куточків України та з-за кордону.
Засноване в березні 1993 року, Українське Незалежне Інформаційне Агентство Новин є одним з найбільших в Україні виробників і постачальників політичної, соціальної та ділової інформації. Серед засновників агентства – Національна спілка журналістів України та Союз юристів України.
Нині УНІАН випускає 24 інформаційні продукти (в т.ч. спецпроекти «УНІАН-Культура», «УНІАН-Здоров‘я», «УНІАН-Фондовий ринок», регіональні проекти «УНІАН-Харків», «УНІАН-Крим» та інші). У травні агентство запустило 2 нових проекти – «УНІАН-Євро-2012» та «УНІАН-Страхування».
На сьогодні глибина інформаційної бази УНІАН – 12 років. Обсяг даних в базі агентства – 5 Гб (1,2 млн інформаційних повідомлень), без враховання фото, аудіо- та відеопродукції. Середня кількість повідомлень, які заносяться в базу за рік, – 200 тисяч.
З 1995 року в УНІАН працює відділ моніторингу, який охоплює центральну та регіональну пресу, провідні інтернет-видання та вечірній прайм-таймовий телеефір і готує ексклюзивні інформаційні підбірки для кожного клієнта.
В 1999 році УНІАН створив одну з перших в Україні оперативних фотослужб новин, що надає в режимі реального часу цифрову фотострічку високохудожніх і високоякісних зображень, які щодня ілюструють найважливіші події в Україні. Фотобаза УНІАН нараховує понад 200 тисяч оригінальних цифрових фотографій поліграфічної якості.
УНІАН першим в Україні почав проводити інтернет-прес-конференції, під час яких безпосередньо із залу агентства через інтернет відбувається пряма трансляція на Україну і весь світ у будь-якому режимі, включаючи реал-відео (прямого репортажу чи інтернет-телебачення). Особливою популярністю користуються прес-конференції, які транслює у прямому ефірі «5 канал». У лютому 2008 року УНІАН разом із «5 каналом» запустили проект «Re:акція» – аналітичний щоденник, у якому події дня у прямому ефірі коментують VIP-гості (політики-ньюзмейкери), експерти та журналісти.
УНІАН суттєво оновив свої сайти (україномовний, російськомовний та англомовний, фотосайт), і вони вже здобули репутацію найпопулярніших інформаційних платформ в українському інтернеті. Веб-сайт www.unian.net стабільно входить в першу п‘ятірку найвідвідуваніших і найавторитетніших українських інтернет-видань.
В агентстві трудиться 127 штатних працівників. У підготовці інформаційних матеріалів УНІАН бере участь близько 50 позаштатних працівників – кращих журналістів та фотокореспондентів столиці і регіонів, а також кілька десятків консультантів – спеціалістів.
Інформацію УНІАН споживають майже 500 друкованих та електронних засобів масової інформації, у тому числі Reuters, ІТАР-ТАСС, Бі-Бі-Сі, Deutsche Welle, Associated Press, а також органи виконавчої та законодавчої влади, посольства та іноземні представництва, банки, комерційні структури тощо. Серед клієнтів агентства - Erstebank, телевізійні канали «1+1», «Інтер», газети «Факты и комментарии», «День», «Комсомольская правда» та інші.
УНІАН постійно розширює сферу своєї інформаційної діяльності. Серед нових можливостей агентства – організація рекламних кампаній у центральній та регіональній пресі, соціологічні й маркетингові дослідження, прямі інтернет-трансляції, веб-дизайн і веб-підтримка, реклама в інтернеті.
До кінця 2008 року УНІАН планує запустити телевізійний проект у цифровому форматі – інформаційний канал УНІАН-ТВ. Передбачається, що на базі УНІАН буде створений back-office, який продукуватиме новини не тільки у текстовому і фотоформаті, але і у візуальному – для телебачення. Також агентство працює над створенням мережі прес-залів у містах-мільйонниках, розвитком кореспондентської мережі за кордоном (Брюссель, Москва, Вашингтон), розвитком мультимедійних сервісів та соціально зорієнтованих проектів.