Прес-релізи
Фінанси
Розпочато агітайціну кампанію про переваги річного полісу обов’язкового страхування відповідальності автовласника
05.08.2008 м. Київ. Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності набуває все більшої популярності серед автовласників. З метою максимальної популяризації необхідності річного полісу Автоцивілки, Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) розпочало масову агітаційну кампанію.
4 серпня 2008 року в Україні розпочалась масова агітаційна кампанія, направлена на інформування автовласників про переваги річного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників – Автоцивілки.
Переважна більшість автовласників купують 15-денні або місячні поліси Автоцивілки для проходження техогляду. Але такі поліси не дають повноцінного захисту від наслідків ДТП – вони захищають лише на короткий час. А що дасть захист на решту року? ТІЛЬКИ РІЧНИЙ ПОЛІС!
Термін дії полісу Вартість Захист
15 днів Приблизно 30 грн. 4%
1 місяць Приблизно 50 грн. 8%
1 рік Приблизно 210 грн. 100%
Чи варто захищати себе лише на 15 днів, і цілий рік бути позбавленим спокою?
Слід пам’ятати, що навіть повна відсутність ДТП у Вашому житті та певний водійський досвід не гарантують повної безпеки та захисту на дорогах. Автоцивілка, у свою чергу, захищає від наслідків та небажаних витрат.
РІЧНА АВТОЦИВІЛКА – 365 ДНІВ СПОКОЮ!
Агітаційна кампанія проводиться у 14 містах України: Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Рівне, Черкаси, Київ, Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса, Сімферополь та Харків.
Основним заходом агітаційної кампанії є робота промоутерів, які на найбільш жвавих перехрестях вулиць розповсюджують серед водіїв інформаційні листівки про необхідність обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності та переваги річного полісу.
Додатково промоутери звертають особливу увагу на наявність під лобовим склом автомобіля знаку Автоцивілки (поруч з талоном техогляду або над ним) та віддають перевагу тим автомобілям, де обов’язковий знак відсутній.
Також, серед запланованих заходів передбачено розміщення інформаційних плакатів, білл-бордів та сітілайтів, а також ротація анімаційного фільму, в якому наводиться типовий приклад користі від полісу Автоцивілки. Анімаційний фільм буде демонструватися на моніторах в супермаркетах, торгових центрах та на центральних вулицях вище зазначених міст.
Довідкова інформація:
Закон України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземно-транспортних засобів» набув чинності 1 січня 2005 року.
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземно-транспортних засобів (або Автоцивілка) передбачає страхування не автомобіля, а відповідальності його власника (водія) за шкоду, яку він може спричинити іншим учасникам дорожнього руху – третім особам – внаслідок дорожньо-транспортної пригоди (ДТП). Винуватець аварії, у якого є Автоцивілка, не відшкодовує збитки потерпілому. За нього це робить страхова компанія.
Основними критеріями формування вартості полісу є термін дії, водійський стаж власника, та об’єм двигуна автомобіля, розмір населеного пункту, де експлуатується авто. Чим більший стаж водія, менший об’єм двигуна і менша кількість населення на території переважного використання транспортного засобу, тим менша вартість полісу. Марка автомобіля та рік його виготовлення на вартість не впливає.
Якщо незастрахований винуватець ДТП заподіяв шкоду життю, здоров’ю або майну (крім транспортних засобів), то збитки потерпілим відшкодовує Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) у визначених законодавством межах. Якщо завдано шкоду транспортному засобу, то МТСБУ відшкодовує збитки тільки у тому випадку, коли власник пошкодженого автомобіля має Автоцивілку.
Оценка материала:
Розпочато агітайціну кампанію про переваги річного полісу обов’язкового страхування відповідальності автовласника20.08.2008 15:50 18713