<
НОВИНИ ДНЯ: Якщо Трамп знову стане президентом: Кулеба відповів, чи хвилюється він з цього приводу  У НАТО звинуватили Росію в зловмисних діях проти країн Альянсу  Більшість українських біженців готові повернутися з-за кордону: за яких умов  Коли не знаєте, що приготувати: три рецепти страв з мʼяса на вечерю  Портал в інший світ: біля берегів Мексики знайшли бездонну вирву з таємними тунелями  Повістки на блокпостах: що потрібно знати з ухваленням нового закону про мобілізацію  Переговори з Росією можливі: Кулеба назвав дві головні умовивсі новини дня
Прес-релізи
Авторинок
23.10.2008 11:43 22233

«Або кермо, або розмови!»: «Київстар» та ДАІ МВС України закликають утримуватися від розмов по мобільному телефону за кермом

Національний мобільний оператор «Київстар» за підтримки Департаменту ДАІ МВС України розпочав новий етап національної соціальної програми «Мобільна культура», присвячений культурі спілкування по мобільному телефону за кермом, який пройде під гаслом «Або кермо, або розмови!».

Протягом жовтня 2008 року в 37 містах та на 5 автошляхах України проходить соціальна рекламна кампанія «Або кермо, або розмови!» від «Київстар», яка спрямована на привернення уваги громадськості до небезпеки, що виникає внаслідок спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем.

Програма «Мобільна культура» проводиться «Київстар» із 2005 року. Її мета полягає у формуванні етичних норм використання мобільного телефону в суспільстві, в тому числі за кермом. Донесення до громадськості правил культурного та безпечного спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем, а отже – сприяння безпеці дорожнього руху, запобіганню порушень правил дорожнього руху та зменшенню кількості ДТП, що виникають внаслідок спілкування водіїв по мобільному телефону під час руху, – основні завдання програми «Мобільна культура за кермом».

Статистика свідчить, що 5-10% ДТП на автошляхах України трапляються саме через використання водіями мобільного телефону під час дорожнього руху. Світові дослідження підтверджують, що реакція водія, який одночасно розмовляє по мобільному та керує автомобілем, знижується втричі. Це вимагає більше часу для своєчасного реагування на зміну дорожньої ситуації, внаслідок чого гальмівний шлях збільшується в середньому на 25 м.

Керівник департаменту з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова:

«Популяризація мобільної культури в суспільстві – добровільне соціальне зобов’язання «Київстар» як української компанії та лідера ринку мобільного зв’язку. Ми закликаємо всіх водіїв відповідально ставитися до свого життя та життя оточуючих, використовувати гарнітуру «вільні руки» та звести до мінімуму розмови по мобільному за кермом».

«Київстар» – єдиний в Україні мобільний оператор, який системно, з 2005 року, реалізовує програму популяризації мобільної культури в суспільстві в рамках корпоративної соціальної відповідальності за свій продукт.

Етапи розвитку програми «Мобільна культура»:

• 2005 – старт програми: етика користування мобільним зв’язком в громадських місцях

• 2006 – Мобільна культура на дорогах: «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!»

• 2007 – Народна ініціатива «За мобільну культуру в Україні!»; Мобільна культура в школах

• 2008 – Культура спілкування за кермом: «Або кермо, або розмови!»

Детальніше дивіться: http://kyivstar.ua/responsibility/product/mobculture/

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 01.10.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 194 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Image

Оценка материала:

3.56 / 9
«Або кермо, або розмови!»: «Київстар» та ДАІ МВС України закликають утримуватися від розмов по мобільному телефону за кермом 3.56 5 9
Прес-релізи / Авторинок
23.10.2008 11:43 22233
Еще материалы раздела «Авторинок»
  • Особливості та характеристики Lexus UX Особливості та характеристики Lexus UX

    У світі автомобільної індустрії, компанія Lexus відома завдяки бездоганним поєднанням якості, комфорту та передових технологій. В рамках своєї стійкої репутації, компанія продовжує вражати світ автомобільними новинками. Серед них варто особливу увагу звернути на Lexus UX, який втілює в собі всі елементи, що зробили бренд Lexus таким популярним та впізнаваним. Розгляньмо деякі особливості та характеристики вражаючого електричного автомобіля.

    Авторинок 09.04.2024 378
  • Toyota Camry Elegance проти Elegance+: що краще? Toyota Camry Elegance проти Elegance+: що краще?

    Вивчіть ключові відмінності між Toyota Camry Elegance та Elegance+. Наш огляд допоможе зрозуміти, яка модель краще відповідає вашим потребам у комфорті, економічності та технологіях.

    Авторинок 13.03.2024 303
  • Особенности обслуживания электромотоциклов Особенности обслуживания электромотоциклов

    Обслуживание электромотоциклов необходимо для сохранения их надежной и безопасной работы. Регулярные проверки и обслуживание помогают выявлять и устранять потенциальные проблемы до их возникновения, что повышает безопасность водителя и окружающих на дороге.

    Авторинок 09.03.2024 280
  • Переваги та недоліки автоматичної коробки передач Переваги та недоліки автоматичної коробки передач

    Згідно зі статистикою, у країнах Європи близько 90% машин оснащені АКПП. Автошкола Таурус зосереджується на практичних аспектах водіння, допомагаючи студентам здобути навички для успішного керування автомобілем як з механічною, так і з автоматичною коробкою передач. Зв’язатись з автошколою на осокорках https://taurus-school.kiev.ua/uk/osokorki можна за номером телефону +38 (067) 388-05-14. Філії школи розташовані в різних районах столиці, що дає змогу вибрати найбільш комфортний логістично варіант.

    Авторинок 01.02.2024 264
  • Як перевіряти штрафи за порушення ПДР і вчасно їх сплачувати: короткий лікнеп Як перевіряти штрафи за порушення ПДР і вчасно їх сплачувати: короткий лікнеп

    Понад чотири роки в Україні працює автоматична система фото- і відеофіксації порушень ПДР. Відстежувати наявність штрафів і сплачувати їх можна за допомогою смартфону. Де саме перевіряти інформацію про винесені постанови та як швидко переказувати кошти — розповідаємо далі в статті.

    Авторинок 29.01.2024 370