<
НОВИНИ ДНЯ: Новий закон про мобілізацію: головні зміни від 18 травня – до чого готуватися  Погода з сюрпризом — народний синоптик Діденко розповіла, де очікувати сильних дощів  На вихідних в Україні стане ще тепліше, але прийдуть дощі та грози  «Дощ місцями». Синоптикиня попередила, де погода найближчими днями буде з грозами, а де з великою кількістю сонця  Як польська молодь ставиться до українців: опитування  Поїзди та автобуси. Як доїхати з України до найближчих аеропортів  На вихідних в Україні потеплішає, але в багатьох регіонах пройдуть дощівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі

Ever Given і 400 млн доларів затримок на годину: Суецький канал заблоковано на декілька тижнів

23 березня 400-метровий контейнеровоз Ever Given - одне з найбільших суден у світі - який прямував з Китаю до Роттердама, сів на мілину та заблокував рух через Суецький канал - судно стоїть поперек русла: ніс та корма застрягли на протилежних берегах. Причиною аварії наразі вважають порив вітру з подальшою відмовою системи електропостачання.
З обох боків чекають проходу 185 суден, серед яких 35 контейнеровозів і 17 нафтових танкерів, з вантажем на 9,6 млрд доларів. Це 400 млн доларів затримок на годину на ключовому морському каналі між Заходом та Сходом. За даними експертів видання Lloyd's List, західним трафіком Суецького каналу щодня перевозили товарів на 5,1 млрд доларів, східним - ще на 4,5 млрд доларів.
Попри всі намагання розблокувати судно, прохід може залишатися перекритим кілька тижнів. Земснаряди очищають носову частину судна від піску та мулу, а буксири і суднові лебідки намагаються його посунути. У четвер власник контейнеровозу Ever Given, японська фірма Shoei Kinsen, вибачилася за наслідки інциденту для інших суден, які очікують проходу через канал. Компанія повідомила, що робить все можливе разом з місцевою владою та операторами судна, щоб вирішити проблему, але попередила, що це надзвичайно складно.
Проблемний контейнеровоз Ever Given зафрахтувала тайванська компанія Evergreen Marine (іноді назви судна та фірми плутають). Він довжиною з чотири футбольні поля (400 метрів) - це один з найбільших вантажних океанських транспортів у світі. 200 000-тонне судно може перевозити 20 тис. контейнерів за раз.
"Про що ми зараз думаємо? Чи стали судна занадто великими? Про скидання контейнерів за борт, затримку транзитів через перевантаження терміналів та ще не забуваємо про довгу чергу суден у багатьох портах, які чекають на причал", - поділився поточними думками Джон Монро, власник фірми, яка проводить консультації щодо перевезень океанами.
Канал, який відділяє Африку від Близького Сходу та Азії - один з найбільш жвавих торгових шляхів у світі, через нього проходить близько 12% світової торгівлі. Ним транспортують нафту, а також багато споживчих товарів, таких як одяг, меблі, запчастини для виробництва і автомобілів.
BIMCO, міжнародна асоціація з морських перевезень, прогнозує, що затримки будуть лише зростати. Окрім тисяч заповнених контейнерів заблоковані також безліч пустих - які потрібні для експорту.
Якщо затримки короткі, то більшість компаній беруть їх на себе за час транзиту. Однак якщо Суецький канал буде заблокований ще кілька днів або навіть тижнів, це стане ударом для світових каналів постачання, яка вже постраждали від пандемії коронавірусу.
"Якщо виявиться, що це триватиме невизначений час, то судна почнуть йти навколо Африки, що додасть від семи до дев'яти днів маршруту", - пояснює Алан Баер, президент логістичної фірми OL USA. -Коли вантаж вже на судні, то його відравник чи отримувач мало що можуть зробити, щоб вплинути на очікуваний час прибуття".
А значить деякі компанії будуть думати про більше дорогі перевезення авіацією або ж скористаються послугами залізниці. Дві найбільші компанії з морських перевезень Maersk та Hapag-Lloyd вже кажуть про те, що вони розглядають маршрут в обхід Суецького каналу. Єгипетська адміністрація каналу каже, що робить все для того, щоб забрати з мілини мегаконтейнеровоз - його намагаються зсунути буксирами, спеціальними суднами драгерами та важкою землерійною технікою.

Флотилія буксирів намагається перемістити судно вагою у 200 000 тонн

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
соревнования, протесты, зима, животные, туризм, Майдан, Сергей Смоленцев, ЗСУ, корабли, Китай, город, сборная Украины, марш, уикенд, парады, Донбасс, Киевщина, традиции, война, Дмитрий Дятлов, мир, учения, женщины, церковь, США, история, Карпаты, выборы, передовая, Нацгвардия, Шахтер, портрет, фестивали, Львів, фотоконкурсы, Одесса, терроризм, культура, военная техника, самолеты, общество, Киев, юмор, пейзажи, люди, акции, визиты, живопись, пандемия, показы, оккупация, ДСНС, суд, пожары, фотопроект, Порошенко, технологии, Россия, карантин, Новый Год, выставки, коронавирус, НАТО, Бахмут, Крым, Путин, Польша, авиация, стихийные бедствия, Війна, ВСУ, ВМС, Зеленский, спорт, автомобили, столкновения, искусство, Динамо, фотография, политика, обстрелы, Верховная Рада, мода, Александр Зубко, полиция, архитектура, футбол, музыка, дизайн, дети, медицина, митинги, природа, пляжи, экология, солдат, праздники, фотоподборки, путешествия, #Євромайдан

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36