<
НОВИНИ ДНЯ: В Україні 19 травня утримається суха погода, вдень до +24°  Політолог пояснив, чому Китай буде й надалі підтримувати Путіна  У Польщі змінюють виплати для біженців: що потрібно знати українцям  Закон про мобілізацію набув чинності: оновлення даних, штрафи, конфіскація авто, відстрочка, ВЛК – всі зміни від 18 травня  Погода на літо 2024: чи буде сильна спека в Україні  Ніхто не допоміг. Як українці єдині у світі рятували грузинів під час війни, яку розв'язала РФ  У ЦНАПі не оновлюються дані військовозобовʼязаного: що робити в такому випадкувсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі

Ever Given і 400 млн доларів затримок на годину: Суецький канал заблоковано на декілька тижнів

23 березня 400-метровий контейнеровоз Ever Given - одне з найбільших суден у світі - який прямував з Китаю до Роттердама, сів на мілину та заблокував рух через Суецький канал - судно стоїть поперек русла: ніс та корма застрягли на протилежних берегах. Причиною аварії наразі вважають порив вітру з подальшою відмовою системи електропостачання.
З обох боків чекають проходу 185 суден, серед яких 35 контейнеровозів і 17 нафтових танкерів, з вантажем на 9,6 млрд доларів. Це 400 млн доларів затримок на годину на ключовому морському каналі між Заходом та Сходом. За даними експертів видання Lloyd's List, західним трафіком Суецького каналу щодня перевозили товарів на 5,1 млрд доларів, східним - ще на 4,5 млрд доларів.
Попри всі намагання розблокувати судно, прохід може залишатися перекритим кілька тижнів. Земснаряди очищають носову частину судна від піску та мулу, а буксири і суднові лебідки намагаються його посунути. У четвер власник контейнеровозу Ever Given, японська фірма Shoei Kinsen, вибачилася за наслідки інциденту для інших суден, які очікують проходу через канал. Компанія повідомила, що робить все можливе разом з місцевою владою та операторами судна, щоб вирішити проблему, але попередила, що це надзвичайно складно.
Проблемний контейнеровоз Ever Given зафрахтувала тайванська компанія Evergreen Marine (іноді назви судна та фірми плутають). Він довжиною з чотири футбольні поля (400 метрів) - це один з найбільших вантажних океанських транспортів у світі. 200 000-тонне судно може перевозити 20 тис. контейнерів за раз.
"Про що ми зараз думаємо? Чи стали судна занадто великими? Про скидання контейнерів за борт, затримку транзитів через перевантаження терміналів та ще не забуваємо про довгу чергу суден у багатьох портах, які чекають на причал", - поділився поточними думками Джон Монро, власник фірми, яка проводить консультації щодо перевезень океанами.
Канал, який відділяє Африку від Близького Сходу та Азії - один з найбільш жвавих торгових шляхів у світі, через нього проходить близько 12% світової торгівлі. Ним транспортують нафту, а також багато споживчих товарів, таких як одяг, меблі, запчастини для виробництва і автомобілів.
BIMCO, міжнародна асоціація з морських перевезень, прогнозує, що затримки будуть лише зростати. Окрім тисяч заповнених контейнерів заблоковані також безліч пустих - які потрібні для експорту.
Якщо затримки короткі, то більшість компаній беруть їх на себе за час транзиту. Однак якщо Суецький канал буде заблокований ще кілька днів або навіть тижнів, це стане ударом для світових каналів постачання, яка вже постраждали від пандемії коронавірусу.
"Якщо виявиться, що це триватиме невизначений час, то судна почнуть йти навколо Африки, що додасть від семи до дев'яти днів маршруту", - пояснює Алан Баер, президент логістичної фірми OL USA. -Коли вантаж вже на судні, то його відравник чи отримувач мало що можуть зробити, щоб вплинути на очікуваний час прибуття".
А значить деякі компанії будуть думати про більше дорогі перевезення авіацією або ж скористаються послугами залізниці. Дві найбільші компанії з морських перевезень Maersk та Hapag-Lloyd вже кажуть про те, що вони розглядають маршрут в обхід Суецького каналу. Єгипетська адміністрація каналу каже, що робить все для того, щоб забрати з мілини мегаконтейнеровоз - його намагаються зсунути буксирами, спеціальними суднами драгерами та важкою землерійною технікою.

Земснаряди очищають корпус Ever Given від піску та мулу

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
протесты, визиты, ВМС, праздники, пейзажи, пляжи, Війна, Киев, Путин, акции, Киевщина, уикенд, животные, Динамо, технологии, митинги, Зеленский, женщины, НАТО, Карпаты, ДСНС, экология, Порошенко, Александр Зубко, сборная Украины, выборы, люди, оккупация, живопись, полиция, туризм, солдат, зима, архитектура, портрет, церковь, соревнования, культура, терроризм, фотопроект, футбол, фестивали, обстрелы, Шахтер, коронавирус, фотоподборки, Одесса, медицина, дети, Львів, дизайн, военная техника, учения, корабли, США, история, Новый Год, Китай, пандемия, музыка, Дмитрий Дятлов, Бахмут, юмор, марш, фотография, передовая, тест-драйв, спорт, авиация, пожары, война, Крым, стихийные бедствия, Сергей Смоленцев, Польша, Майдан, выставки, традиции, Верховная Рада, искусство, мода, фотоконкурсы, мир, самолеты, суд, путешествия, природа, #Євромайдан, столкновения, политика, парады, ЗСУ, город, карантин, Россия, ВСУ, Нацгвардия, общество, автомобили, Донбасс

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36