НОВИНИ ДНЯ: Війна може бути припинена "з дня на день": президент Чехії зробив гучну заяву щодо ударів по РФ  Росії стало складніше розраховуватися з Китаєм через затримки та великі комісії, - Reuters  Захід самостримується з допомогою Україні через побоювання ескалації з боку РФ, - генерал Ходжес  Названо точну дату, коли у Києві пройде довгоочікуваний дощ   Тривожна кнопка, "привабливі" укриття та три формати. Які правила роботи садочків в Україн  Повітряні сили показали, як льотчик Karaya нищить переправи у Курській області  Як почнеться осінь в Україні: прогноз погоди на 1 вереснявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
05.12.2023   Україна   birdinflight.com

Вогняні квіти: так працює українська артилерія

До 2022 року Арсеній Герасименко знімав фешн, а тепер документує роботу артилеристів на фронті. У його об’єктив потрапляють не тільки українські воєнні та понівечені пейзажі, а й техніка. Виявляється, навіть роботу машин можна зняти емоційно.
Арсеній Герасименко, київський фотограф, документує війну в Україні. Співпрацював із National Geographic, Vogue, Marie Claire, L'Officiel, учасник персональних та колективних виставок в Україні, США, Грузії, Нідерландах:
— Я незалежний фотограф: знімаю для артилерійської бригади та роблю власний портретний проєкт. Моя робота на фронті почалася рік тому з поїздки до артилеристів 43-ї окремої бригади імені гетьмана Тараса Трясила. Відтоді більшу частину часу проводжу саме з ними.
43-я бригада оперує найбільшими та найпотужнішими артилерійськими системами в Україні. Вживу споглядати роботу цих велетнів незабутньо. «Піон» відправляє 110-кілограмовий снаряд на відстань у кілька десятків кілометрів. При цьому формується вогняна квітка, завдяки якій система й отримала свою назву. Цей процес триває якусь долю секунди і зафільмувати його дуже непросто.
Але найважчим було опанувати мінну безпеку, тактичну медицину, завчити правила поводження у зоні бойових дій та у критичних ситуаціях. Добре, що зараз в Україні журналісти можуть дізнатися про це на курсах і тренінгах.
Що публікувати, я завжди обговорюю з бійцями та командуванням. Ворог постійно моніторить соціальні мережі, тому необережність матиме катастрофічні наслідки. Так, не можна оприлюднювати фото й відео, на яких впізнаваний ландшафт. У зоні виконання потрібно бути обережним із телефоном: відомі випадки, коли ворог отримував доступ до даних на ньому через вежі мобільного зв’язку. Я завжди переводжу телефон у режим «Політ» і користуюся інтернетом тільки зі старлінка чи перевіреного джерела. На фото й відео вимикаю геотеги, навіть якщо не планую публікувати світлини.
Люблю знімати на стару фотокамеру, яка бачила ще Корейську війну (її я купив на аукціоні, вона належала американському журналісту), але завжди беру додатково дві цифрові. Працювати часто доводиться в непростих умовах, тому зйомка динамічних сюжетів без цифрової техніки майже неможлива. Крім того, на тиждень роботи я можу взяти лише 15 касет із листовою плівкою — 30 кадрів.
Мій улюблений знімок називається «Лють». Він був зроблений минулого жовтня, під час Херсонської наступальної операції. Для багатьох це фото стало символом величі та незламності духу українських захисників. Але у мене воно викликає інші асоціації.
Головний герой світлини, замковий Міша «Риба», загинув у березні 2023-го на Донбасі. За пів року знайомства ми встигли потоваришувати, і смерть друга далася мені дуже важко. Міша лишився в пам’яті як людина відкрита, чесна і пряма, справжній професіонал. Його смерть стала ударом для всієї бригади. На згадку про Мішу і його подвиг є кілька відео та знімків.
Війна точиться не тільки на полі бою, але й у медіапросторі. Російська пропаганда невпинно працює, тому завдання фотографів — показувати війну такою, якою вона є. Особливо зарубіжному глядачеві, яким просто маніпулювати. Я також збираю гроші на потреби військових, продаючи принти своїх світлин. Наприклад, нещодавно «Лють» з автографом Валерія Залужного купили за 111 тисяч гривень, а кошти були передані на потреби 43-ї бригади.
Гадаю, після початку повномасштабного вторгнення кожен із нас ставив собі питання: чим я можу бути корисним країні? Я не виключення. Врешті-решт я вирішив, що якщо можу фотографувати й ці світлини принесуть користь, то маю продовжувати.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
пандемия, акции, Сергей Смоленцев, уикенд, Майдан, соревнования, люди, архитектура, традиции, Динамо, марш, пейзажи, Новый Год, туризм, солдат, самолеты, Нацгвардия, живопись, корабли, медицина, столкновения, политика, ВМС, дети, терроризм, путешествия, футбол, общество, Париж, США, Верховная Рада, дизайн, животные, митинги, передовая, пожары, Порошенко, выставки, женщины, Крым, культура, юмор, фотоконкурсы, сборная Украины, авиация, зима, ВСУ, фотография, #Євромайдан, технологии, искусство, город, Россия, Дмитрий Дятлов, визиты, Зеленский, ДСНС, Бахмут, мода, фотопроект, пляжи, церковь, Війна, мир, Київ, суд, учения, спорт, история, праздники, выборы, портрет, Путин, Александр Зубко, стихийные бедствия, Одесса, экология, Киевщина, Польша, фестивали, автомобили, карантин, Киев, Львів, война, полиция, Донбасс, обстрелы, Шахтер, НАТО, Китай, оккупация, ЗСУ, военная техника, Карпаты, фотоподборки, музыка, протесты, коронавирус, природа

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36