Бізнес
Ринки та компанії
Укртелеком переходит на карантинний режим роботи
Повідомлення ПАТ «Укртелеком» щодо діяльності в умовах карантину
Укртелеком продовжує безперервну діяльність, адже в умовах поширення коронавірусної інфекції COVID-19 важливість сталого надання послуг зв’язку зростає ще більше.
Разом з цим, для запобігання поширення коронавірусу COVID-19, враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, Укртелеком вживає наступні заходи:
- з 18 березня 2020 року тимчасово припинено фізичний прийом абонентів у своїх Центрах обслуговування.
- з 18 березня 2020 року частина співробітників переводиться на дистанційну роботу.
- з 18 березня 2020 року ремонтні роботи проводяться без доступу до приміщень абонентів за виключенням соціально важливих об’єктів.
Нагадуємо, що у разі виникнення питань щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому. Можна звертатися будь-яким зручним способом:
- гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів)
- форма зворотного зв'язку на офіційному сайті у розділі Допомога або за посиланням http://new.ukrtelecom.ua/help//
- сторінка у соціальній мережі https://www.facebook.com/Ukrtelecom/ (у приватні повідомлення)
Задля швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.
Залишити заявку в автоматичному режимі можна за одним з цих номерів:
- 0 800 506 508 – ремонт телефону;
- 0 800 506 575 – ремонт радіо;
Пам‘ятайте про важливість дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України.
Здоров‘я вам та вашим близьким!