<
НОВИНИ ДНЯ: Критична демографічна ситуація: що хочуть запропонувати українцям, щоб зросла народжуваність  Спека чи зливи: що чекати від літа-2024   Командувач Нацгвардії: для окупації Харкова ворогу потрібні роки  Корисна і соковита шаурма: як приготувати смачний перекус вдома  В Україні 24 квітня дощі та сильний вітер, на півдні до + 24°  В Україні можна отримати водійські права ще до повноліття, але є нюанс  Нафтопереробка в РФ впала до майже річного мінімуму через дронові атаки, - Bloombergвсі новини дня
Прес-релізи
Інше
12.09.2007 18:02 22600

T-REX: озбройся до зубів

11 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» розпочала свою роботу перша міжнародна виставка технологій, обладнання та матеріалів для виробництва реклами T-REX 2007, організатором якої виступає компанія «Євроіндекс».

Новий рекламний виставковий проект T-REX, тобто «Техно-REX», виріс з однойменної спеціалізованої експозиції, що з успіхом останніми роками демонструвалась у рамках провідної міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX. Темпи її росту й презентабельність, а також готовність учасників дозволили організаторам цього року створити самостійну виставку технологій, обладнання та матеріалів для виробництва реклами T-REX, яка відтепер одночасно з виставкою REX на початку осені відкриватиме черговий рекламний сезон. Ми впевнені, що T-REX володіє могутнім потенціалом для того, щоб стати загальновизнаним лідером в Україні з даної тематики.
Правильність обраного напрямку розвитку T-REX підтверджує динаміка його росту: кількість учасників виставки цього року збільшилась майже на 40%, а площа стендів — на 12%. В експозиції T-REX 70 компаній-учасників представляють 287 торговельних марок «важкої артилерії» рекламного бізнесу та «боєприпасів» для неї: обладнання та матеріали для широкоформатного друку, цифрового друку, графічного дизайну, світлової реклами, а також для виготовлення зовнішньої реклами й рекламно-сувенірної продукції тощо. Серед учасників виставки — такі провідні компанії, як «Август Трейд», «ВеМаТек Україна», «Віннер Дистрібушин», «Іматек-Еско», «ІСА», «МакХаус», «Мак Прінт», «НІССА Україна», «Поліграфічні системи», «Промдизайн», «Факторіал» та інші.
Про всі новинки, які учасники T-REX демонструють на своїх стендах, відвідувачі зможуть дізнатися з офіційного видання виставки — дайджесту T-REX Show Guide, що безкоштовно розповсюджується на території T-REX. Засновники проекту — журнал PrintWeek, компанія «Євроіндекс», цифрова столична типографія «Юнівест-ПреПресс» та компанія «НІССА Україна».
Ділова програма T-REX об’єднує цикл технологічних семінарів та презентацій від учасників виставки, на яких представники рекламно-виробничих компаній зможуть дізнатися про сучасні технології, обладнання, матеріали та інноваційні рішення у цій галузі.
Найповнішу інформацію про заходи виставки та поточні події ви завжди отримаєте у прес-центрі, а також в Інтернеті на сайті www.rex.ua.
Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: klishina@eindex.kiev.ua, тел.: (044) 461-9303 або 537-0671 (прес-центр на виставці).

 

Оценка материала:

4.67 / 6
T-REX: озбройся до зубів 4.67 5 6
Прес-релізи / Інше
12.09.2007 18:02 22600
Еще материалы раздела «Інше»