НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Життя та Стиль
Спорт
26.05.2021 4594

Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші

У FAVBET презентували новий відеоролик, створений креативним агентством Banda та продакшен студією shelter.film. Уперше в історії українського бетингу в роликах не закликають глядача робити ставки, а говорять із ним про емоції від гри. Еталоном комунікації для креативників стали британські букмекерські компанії, що працюють зі споживачем максимально інтелігентно. За режисерську роботу відповідальний Марек Партіс (Чехія).

FAVBET планує відрізнятися від конкурентів інтелігентною рекламною кампанією «Будь всередині гри», завдання якої змінити ставлення споживачів до бетингу (ставок на спорт) і прищеплювати хороший смак за допомогою креативів.

«Ми не кричимо, не заманюємо привабливими гаслами, не обіцяємо легких перемог та швидких результатів. Ми, імовірніше, продовжуємо говорити про емоції, розкриваємо внутрішню суть ставки, яка дозволяє зануритися у світ гри та отримати максимум залучення, інтересу та приємного проведення часу», – коментує Борис Цомая, креативний директор FAVBET.

«Ми хочемо відсторонитися від усієї категорії, не кричати на людину, не обіцяти виграші і не заманювати гучними іменами. У центрі ролика не спортсмени, а звичайні люди та їхні емоції, матчі, що не забуваються»,  – погоджується з колегою Олексій Малишко, Head of brand FAVBET.

Ролик у форматі спонсорства розмістять на ТБ-каналах групи 1 + 1 (1 + 1, 2 + 2), каналах «Медіа Група Україна» (ТРК «Україна», «Футбол 1/2/3»). Повну версію ролика можна буде побачити у Facebook і YouTube. Креативники створили універсальний інсайт – емоційне занурення в гру з кожною ставкою. Тому рекламу транслюватимуть на інших ключових для FAVBET ринках: Хорватії, Румунії та Білорусі.

Так само за прикладом провідних британських букмекерів у компанії активно розвивають благодійний проект FAVBET Foundation. Про це йдеться в матеріалі галузевого видання MMR.

Раніше повідомлялось, що креативна агенція BANDA створила нове позиціювання та візуальний стиль для FAVBET. В його основі європейський підхід: ставлення до гри як до розваги, а не способу заробітку.

Оценка материала:

5.00 / 1
Чому в нових роликах FAVBET, створених BANDA, ніхто не кричить і не обіцяє величезні виграші 5.00 5 1
Життя та Стиль / Спорт
26.05.2021 4594
Еще материалы раздела «Спорт»