НОВИНИ ДНЯ: Коли прийде весняне тепло: прогноз погоди в Україні на п'ять днів  Атака на нафтопереробну галузь Росії: удари українських дронів можуть спричинити кризу — експерт  У порти Одеси незабаром повернуться великі контейнеровози та пороми, - ЗМІ  Прогноз погоди на 19 березня: де в Україні буде дощ і мокрий сніг  Частина "вагнерівців" виїхала з Білорусі. "Гаюн" назвав можливу причину  Хто з військовозобов'язаних може законно відмовитися від повістки – пояснення юристки  Вибух військового вертольота у Придністров’ї: експерт прогнозує повну втрату боєздатності сепаратистіввсі новини дня
26.10.2021 708

Астрономи показали одну з наймолодших знайдених екзопланет

Група астрономів під науковим керівництвом Гавайського університету в Маноа (США) зробили пряму світлину 2M0437b, однієї з наймолодших коли-небудь знайдених екзопланет поза Сонячною системою.

1635154617-486_26.10.21

Як передає Укрінформ, про це повідомляє ScienceAlert.

«Це відкриття доповнює елітний список планет, які ми можемо безпосередньо спостерігати за допомогою наших телескопів. Аналізуючи світло з цієї планети, ми можемо сказати дещо про її склад, і, можливо, де і як вона утворилася», - сказав астроном Ерік Гайдос.

Зазначається, що астрономи вже виявили тисячі екзопланет за межами Сонячної системи, але те, що вони змогли зробити пряму світлину 2M0437b, є рідкісним явищем.

Зазначається, що екзопланета розташована майже за 417 світлових років від Землі. Уперше астрономи її помітили у 2018 році завдяки телескопу Субару на Гаваях.

За словами астрономів, 2M0437b всього кілька мільйонів років. Температура на планеті становить від 1 127 до 1 227 градусів Цельсія.

Як повідомляв Укрінформ, космічна рентгенівська обсерваторія «Чандра» Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA) сфотографувала туманність Гантель у сузір'ї Лисички.

Астрономи показали одну з наймолодших знайдених екзопланет 5.00 5 1