НОВОСТИ ДНЯ: В оточенні Путіна знайшовся той сміливець, який врізав йому "правду-матку": інформацію підтверджує розвідка США  Чумацький Шлях може бути «тоншим», ніж думали раніше – дослідники  В Україні заборонили вмикати музику у громадському транспорті: що загрожує порушникам  Останні доступні резерви Росії: через обвал юаня країна втратила $10 млрд  Розколота крижана кора: зонд NASA показав поверхню супутника Юпітера  Путін лише за 2 тижні припустився одразу 5 смертоносних помилок – Піонтковський  До Києва прийшло "бабине літо". Кліматологи розповіли, як довго воно триватимевсе новости дня
11.02.2022 839

Астрономи виявили нову планету біля найближчої до Сонця зірки

Група астрономів завдяки Дуже Великому Телескопу Європейської Південної Обсерваторії у Чилі знайшли планету, яка знаходиться в системі найближчої до Сонця зірки - Проксима Центавра.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє SciTechDaily.

«Це відкриття показує, що наш найближчий зоряний сусід, здається, наповнений цікавими новими світами, готовими до подальших досліджень», - заявив дослідник із Інституту астрофізики та космічних досліджень Португалії Жоао Фаріа.

Планета, що отримала назву Проксима Центавра d, обертається навколо Проксима Центавра на відстані близько 4 мільйонів кілометрів, що є 1/10 відстані між Сонцем і Меркурієм. Планета робить оберт навколо своєї зірки за 5 діб.

Маючи лише чверть маси Землі, планета також є однією з найлегших відомих на даний момент екзопланет.

Зазначається, що біля зірки Проксима Центавра вже були виявлені дві інші планети: Проксима Центавра b, планета з масою, порівнянною з масою Землі, яка обертається навколо зірки за 11 днів, а також планета Проксима Центавра c, яка обертається навколо зірки за п’ять років.

Як повідомляв Укрінформ, міжнародна група астрономів виявила сліди водяної пари в атмосфері екзопланети TOI-674b.

Астрономи виявили нову планету біля найближчої до Сонця зірки 5.00 5 2