<
НОВИНИ ДНЯ: Жителі яких країн готові воювати за свою країну і які у рейтингу українці — опитування  Рецепт рибного супу з лососем  Синоптик назвала точну дату, коли до України повернеться 20-градусне тепло  Інфляція в Україні прискориться: експерти назвали дві причини зростання цін  Україна має найвищу в Європі готовність воювати за свою країну  Весняне тепло повертається: на сході й півдні прогнозують до +27°  Як зміниться чисельність населення в Україні після війни: демографка шокувала прогнозомвсі новини дня
09.06.2022 4094

Морда, як у бульдога: у Єгипті вчені виявили рештки незвичайного динозавра

Палеонтологи виявили скам'янілі рештки нового виду хижих динозаврів в Єгипті. Вчені вважають, що цей хижак мав довжину тіла приблизно 6 метрів та переміщувався на двох нижніх кінцівках.

32affe4fc294414532d0a59cc4cff813_09.06.22

Особливостями цього неназваного динозавра були маленькі зуби, дуже маленькі верхні кінцівки, а також морда, яка нагадує сучасних бульдогів.

Про це пише Daily Mail. Пише ТСН.

Оаза Бахарія відома тим, що вчені вже знаходили рештки деяких динозаврів за останні 100 років.

Знайдені скам'янілі рештки динозавра, який жив 98 мільйонів років тому, за словами вчених, належать хижому динозавру, який належить до сімейства абелізавриди. Ці динозаври жили в крейдяний період (145 млн років — 66 млн років тому) на території південного суперконтиненту Гондвана. До речі, це був завершальний період домінування динозаврів на Землі.

Новий динозавр, як і всі представники сімейства абелізаврид, ходив на двох лапах і мав трипалі кінцівки.

Раніше вчені назвали точну дату вимирання динозаврів. За даними дослідників, метеорит упав у період переходу від весни до літа в північній півкулі - тобто динозаври загинули у червні.

Морда, як у бульдога: у Єгипті вчені виявили рештки незвичайного динозавра 5.00 5 3