НОВОСТИ ДНЯ: Населення Росії вже почали поступово готувати до поразки в Україні - військовий експерт  Україна стоїть принаймні за трьома вибухами у Криму, - CNN  Чому в Україні не розвивається ринок електромобілів та як може відбутися масовий перехід на "зелені" авто: експерти дали відповідь  Експерт порівняв новітню зброю Путіна з російською "Ладою"  Як українці ставляться до військових ЗСУ та ветеранів: дані опитування  У Міносвіти розповіли, як виші будуть навчатися від вересня  Чоловіків не випустять: у Раді не бачать поки причин для відкриття кордоніввсе новости дня
13.06.2022 3296

Вчені знайшли екзопланету вчетверо більшу від Землі

Японські вчені за допомогою телескопа "Субару" виявили "супер-землю" — планету, яку назвали Ross 508b.

8229aeb92e4d6ea6560996e230eb7b0c_13.06.22

Планета обертається навколо тьмяного червоного карлика Ross 508 і робить оберт навколо зірки за майже 11 днів. Сама ж зірка перебуває на відстані 36,5 світлових років від Землі. Пише ТСН.

Про це повідомляє Daily Mail.

Нова планета Ross 508b, яку відкрили вчені, перебуває в зоні проживання своєї зірки, тьмяного червоного карлика. Це область навколо зірки, де не надто спекотно, або не надто холодно, щоб там потенційно могло зародитися життя. Але вчені вважають, що попри це, на цій планеті ймовірніше немає життя у тому вигляді, в якому ми його знаємо.

Екзопланета Ross 508b вчетверо більша від Землі і робить повний оберт навколо зірки Ross 508 за майже 11 днів. Для порівняння: Земля обертається навколо Сонця за 365 днів.

Нагадаємо, вчені за допомогою нейромережі ExoMiner відкрили 301 екзопланету. Вони поповнили список із 4569 планет, що обертаються навколо далеких зірок, і вже були відомі вченим.

Вчені знайшли екзопланету вчетверо більшу від Землі 5.00 5 5