<
НОВИНИ ДНЯ: В Пентагоні сказали, для яких цілей Україна отримала ATACMS, - NYT  Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька  Синоптики обіцяють теплий місяць: прогноз Укргідрометцентру на травень  Синоптикиня повідомила, якою буде погода у Вербну неділю і на Великдень  Українським студентам готують кардинальні зміни: розбір закону про виші  НБУ перевищив очікування банкірів: облікову ставку знижено на один відсотковий пункт  Вночі можливі грози, вдень повітря місцями прогріється до +26: погода на 27 квітнявсі новини дня
10.10.2022 3311

В океані на супутнику Сатурна знайшли докази можливого життя

Міжнародна команда вчених виявила нові докази на користь гіпотези про можливе життя на Енцеладі – одному із супутників Сатурна.

enceladusstripes_cassini_650x410_10.10.22

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Xinhua .

Дослідники під керівництвом геохіміка з Китайського університету Хао Цзіхуа припустили, що в океані Енцелада, покритого шаром льоду, може бути розчинений фосфор, необхідний для біологічного життя елемент. Крім того, в океані вчені виявили вуглець, водень, азот, кисень та сірку.

Через відсутність фосфору, який є обов'язковим компонентом кісток, клітинних мембран та ДНК, Енцелад колись вважався міжнародним науковим співтовариством безлюдним.

"Океанська вода на планеті виявилася дуже солоною і позбавленою кисню, подібно до газованої води, яку люди п'ють на Землі", - сказав провідний дослідник Хао Цзіхуа з Університету науки і технологій Китаю.

За словами дослідників, хоча фосфор ще не був виявлений у явному вигляді, це дослідження дає наукову основу для майбутніх досліджень потенційного життя на супутнику Сатурна Енцеладі.

Нагадаємо, що Франція планує інвестувати 9 млрд євро у космічну галузь протягом трьох наступних років.

В океані на супутнику Сатурна знайшли докази можливого життя 5.00 5 2