Життя та Стиль
Суспільство
Укрзалізниця планує тестування жіночих купе
Національний перевізник “Укрзалізниця” працює над комплексним підвищенням безпеки поїздок та планує тестування жіночих купе.
Про це повідомляє пресслужба перевізника.
“Укрзалізниця активно працює над питанням посилення безпекових заходів у пасажирських поїздах. Зокрема, компанія розглядає можливість запровадження жіночих купе”, - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що розробляються IT-рішення та будуть внесені відповідні зміни до нормативних актів. Також компанія проводить консультації з юристами, міжнародними та українськими громадськими організаціями.
“Безпека українців — незалежно від гендеру — є нашим фундаментальним пріоритетом, особливо в період повномасштабної війни. Наші залізничники уважно вивчили світовий досвід, адже жіночі купе або вагони існують у деяких країнах Азії та були протестовані в Європі. Ми віримо в комплекс заходів, де тривожні кнопки та сигналізація в купе, відеоспостереження, посилене патрулювання і невідворотне покарання за будь-який доведений прояв домагань відіграватимуть ключову роль у викоріненні цього явища. Тому поточне рішення залізниці — допомогти жінкам почуватися комфортніше та безпечніше за допомогою комплексу заходів, одним з яких стане «пілот» з жіночими купе. Ми тестуватимемо їх упродовж декількох місяців та разом з громадою і фахівцями приймемо рішення щодо масштабування. Це буде залежати від реального попиту та відгуків”, — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Зазначається, що на першому етапі послугу з купівлі квитків у жіночі купе можливо реалізувати тільки через власний мобільний застосунок Укрзалізниці.
У компанії нагадали, що в 2010 році Укрзалізниця вже запроваджувала таку послугу, але вона не користувалася попитом, адже була доступною виключно в касах.
Жіночі купе буде запроваджено в експериментальному режимі на декількох обраних маршрутах далекого сполучення, пасажири яких проводили в дорозі багато часу.
Зазначається, що всі нові та модернізовані вагони Укрзалізниці — а це близько 15% вагонів у активному використанні — наразі обов’язково оснащені камерами відеоспостереження та кнопками виклику провідника.