<
НОВИНИ ДНЯ: Росіяни посилюють відлов інформаторів ЗСУ в Криму, але це не дасть результату, - ЦНС  Україна просила більше підтримки, а не введення військ НАТО, - Столтенберг  Чебуреки із заварного тіста: простий рецепт  Хто планував убити Зеленського: усі подробиці замаху — огляд  Перед вихідними в Україні стане трохи тепліше: прогноз на 10 травня  Путін не збирається зупинятися, він в інформаційному акваріумі, - Зеленський  Рецепт супу-пюре з цвітної капусти з вершкамивсі новини дня
27.04.2024 256

Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька

Ці загадкові об'єкти вільно подорожують у космосі, адже вони не пов'язані гравітацією з жодною зіркою.

6a29473baac61497145362bca9541db0_27.04.24

Космічний телескоп TESS виявив свою першу планету, яка вільно плаває, або ж планету-блудька. Такі дивні світи переміщаються космосом окремо від зірок, тобто вони не пов'язані з жодною з них. Пише ТСН.

Про це пише Universe Today.

Астрономи виявили вже понад 5 тисяч планет, розташованих за межами Сонячної системи. Але ці планети обертаються навколо своїх зірок. Тепер же астрономи, які використовують телескоп TESS для пошуку таких світів, зробили дивовижне відкриття — вони вперше виявили за допомогою цієї обсерваторії планету, яка вільно плаває, або ж планету-блудька.

Об'єкт був виявлений за допомогою гравітаційного мікролінзування, коли планета пролітала на тлі зірки TIC-107150013, розташованої на відстані 10 світлових років від нас. Планета спотворила світло зірки, тому вдалося її побачити.

За словами вчених, це відкриття знаменує собою ще один крок на шляху розгадки таємниць, що оточують ці дивні світи, які вільно летять у космосі.

Раніше стало відомо, що телескоп випадково виявив понад 1000 невідомих об'єктів у Сонячній системі.

Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька 5.00 5 2