<
НОВИНИ ДНЯ: Підморгування Путіну і торгівля українськими територіями: чого очікувати від Трампа, якщо він стане президентом  Спека в Україні піде на спад, але не скрізь: синоптики дали прогноз на вихідні  Уряд пропонує збільшити військові видатки на 500 млрд гривень: на що підуть кошти  Чи відступить спека у найближчі 10 днів: з'явився прогноз  17 липня спека до +39°, подекуди пройдуть дощі  Кияни пережили ще один найспекотніший день в історії спостережень  В Україні 17 липня буде найспекотніший день року: прогнозвсі новини дня
27.04.2024 344

Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька

Ці загадкові об'єкти вільно подорожують у космосі, адже вони не пов'язані гравітацією з жодною зіркою.

6a29473baac61497145362bca9541db0_27.04.24

Космічний телескоп TESS виявив свою першу планету, яка вільно плаває, або ж планету-блудька. Такі дивні світи переміщаються космосом окремо від зірок, тобто вони не пов'язані з жодною з них. Пише ТСН.

Про це пише Universe Today.

Астрономи виявили вже понад 5 тисяч планет, розташованих за межами Сонячної системи. Але ці планети обертаються навколо своїх зірок. Тепер же астрономи, які використовують телескоп TESS для пошуку таких світів, зробили дивовижне відкриття — вони вперше виявили за допомогою цієї обсерваторії планету, яка вільно плаває, або ж планету-блудька.

Об'єкт був виявлений за допомогою гравітаційного мікролінзування, коли планета пролітала на тлі зірки TIC-107150013, розташованої на відстані 10 світлових років від нас. Планета спотворила світло зірки, тому вдалося її побачити.

За словами вчених, це відкриття знаменує собою ще один крок на шляху розгадки таємниць, що оточують ці дивні світи, які вільно летять у космосі.

Раніше стало відомо, що телескоп випадково виявив понад 1000 невідомих об'єктів у Сонячній системі.

Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька 5.00 5 2