Прес-релізи
Авторинок
Скандинавський профіль Volvo Cars: більше уваги на водія
Стефан Якобі, президент і головний виконавчий директор Volvo Cars, під час прес-конференції 17 листопада для Motor Press Guild (MPG), зосередив свою увагу на удосконаленні бренду Volvo та його майбутньому в Сполучених Штатах, відкриваючи своїм виступом Лос-Анджелеський Автосалон.
«Від сьогодні, ви можете очікувати від нас більшого: ми починаємо робити речі швидше, краще і ефективніше», говорить Стефан Якобі. «Ми будемо впроваджувати нові ідеї на ринок ще оперативніше, ніж це було до того. Наша увага направлена на підхід, орієнтований саме на водія і ми прагнемо виділитися з натовпу завдяки наданню автомобілю чітких індивідуальних рис. Але не шляхом копіювання наших основних конкурентів. Навпаки, ми намагаємось відтворити свій унікальний, Скандинавський профіль.»
Скандинавський дизайн і якість світового класу, передові функції безпеки і нові досягнення в екологічних технологіях будуть залишатися серцем і душею Volvo Cars і в майбутньому.
Безкомпромісні електромобілі
«Наше бажання скоротити викиди СО2 є гарним прикладом для наслідування. Все більше і більше людей цікавляться проблемою ефективності палива, його альтернативними видами та інноваційними електричними транспортними засобами, перебуваючи у пошуках стійкої мобільності. Але ці свідомі люди не хочуть поступатися задоволенням від володіння розкішним автомобілем. А й справді, навіщо? Ми працюємо над різними варіантами, які пропонують настільки ж неймовірний досвід керування, немов би від автомобіля із традиційною трансмісією», - розповідає Стефан Якобі.
В наступному році, в Каліфорнії, Volvo Cars розпочне випробування електромобіля C30 DRIVe Electric.
«У найближчі роки ми будемо працювати над тим, щоб задовольнити американських покупців автомобілів преміум-сегменту. Це включає в себе введення привабливішого продукту і ще більшу турботу про наших клієнтів. Новий Volvo Cars стане автовиробником нового виду розкоші для цього мінливого світу», підсумовує Стефан Якобі.