НОВИНИ ДНЯ: Як приготувати найніжніші та найсоковитіші відбивні: допоможе цей секретний інгредієнт  Коли Андрія Первозванного 2024 року: святкуємо за новим календарем, історія, традиції  Буде "особливість": синоптикиня розповіла, на яку погоду чекати в п'ятницю в Україні  Британська розвідка оцінила "могутність" Чорноморського флоту РФ після 1000 днів війни  Сало по-гуцульськи: стародавній рецепт ароматної закуски на зиму  Україну замете не на жарт. Які області засипле снігом найближчим часом  РФ за 10 днів втрачає стільки, як СРСР в Афганістані за 10 років – експертвсі новини дня
Бізнес
Технології
 Елена Потоцкая 04.06.2013 4998

Передова периферія: яка офісна техніка потрібна бізнесу

Здешевлення й мобільність — загальні тренди IT-ринку. Післякризове загальне скорочення витрат на техніку диктує виробникам необхідність випускати недорогу та економну у володінні та обслуговуванні продукцію. А перехід багатьох офісів на дистанційну роботу змушує замислитися про мобільність периферійного обладнання, а також про його компактність.

На ринку струменевої периферії у другій половині минулого року сталася одна визначна подія — дебют пристроїв сімейства Ink Advantage від HP, концепція якого полягає у використанні картриджів, що забезпечують значне зменшення вартості друку, проте за вищої ціни на сам пристрій. Таким чином, HP по суті пішла із сегменту струменевої техніки початкового цінового діапазону, де фактично залишився один гравець (Canon), що може призвести до деякого зростання цін на популярні бюджетні моделі.

Здешевлення й мобільність — загальні тренди IT-ринку. Післякризове загальне скорочення витрат на техніку диктує виробникам необхідність випускати недорогу та економну у володінні та обслуговуванні продукцію. А перехід багатьох офісів на дистанційну роботу змушує замислитися про мобільність периферійного обладнання, а також про його компактність.

«Серед трендів, які неможливо обійти, — конс’юмерізація інформаційних технологій, поширення мобільних пристроїв, зміцнення позицій ультратонких ноутбуків», — зазначає маркетинг-менеджер Dell в Україні Андрій Сівенюк.

«Мобільність, швидкодія, вигідне співвідношення ціна/якість/надійність — це основні тренди, які враховують виробники периферійної техніки при розробці пристроїв», — зазначає маркетинг-менеджер представництва Epson Europe BV в Україні Юлія Соколова.

Що дешевше — то краще

Як заявляють у компанії Samsung, невисока вартість, надійність, продуктивність і ефективність — ключові характеристики, які хочуть бачити у придбаних пристроях представники, зокрема, малого та середнього бізнесу.

Попит диктує пропозицію — на ринок виводиться багато продуктів, що передбачають різну економію. Наприклад, у березні компанія Dell презентувала на нашому ринку монітори серії Dell Professional, які допомагають знизити споживання енергії, та монітори S-серії із функцією PowerNap, яка знижує яскравість монітора до мінімуму або переводить його у сплячий режим, коли він не використовується.

За словами Юлії Соколової, на розробку нової друкарської техніки також впливає тренд максимальної економії на друку, особливо притаманний українському ринку.

Наприклад, нові моделі лазерних принтерів серій Xpress M2820 і Xpress M2870 від Samsung для малого та середнього бізнесу, завдяки більшому обсягу тонера, друкують більше сторінок за меншої частоти заміни картриджів. А спеціальна клавіша One Touch Eco дозволяє автоматично вивести на друк кілька сторінок одночасно — для економії часу, паперу й чорнила, що знижує сукупну вартість володіння цією технікою.

Тільки до 2016 року можна очікувати, що 3D-принтери промислової якості коштуватимуть менш ніж $2000

У свою чергу, компанія Epson запропонувала українському споживачеві серію струменевих принтерів і багатофункціональних пристроїв (БФП) «Фабрика друку Epson», яка дозволяє споживачеві істотно скоротити витрати на друк, оскільки використовує друк без картриджів (заправка оригінальних чорнил в ємності підвищеного розміру). Це стає економічно вигідним при великих обсягах друку як документів, так і фотографій.

Як зазначають в аналітичній компанії IDC Україна, в 2012 році як на українському ринку друкарської техніки, так і на європейському було зафіксовано спад. На поточний рік IDC також прогнозує в Україні негативну динаміку. Європейський же ринок, як очікують експерти, перебуватиме у стані стагнації.

Мобільність і компактність

За словами маркетинг-менеджера Dell в Україні Андрія Сивенюка, пропонуючи сьогодні нові продукти у Dell враховують, що дедалі більше працівників компаній мобільні. Попит безумовно змістився від настільних комп'ютерів до мобільних рішень — ноутбуків, нетбуків і планшетів. Ці рішення вимагають змін і в процесі друку або відтворення зображення зі спеціальних додатків через Wi-Fi. Тож, наприклад, компанія Epson надає користувачеві спеціальні програми для всіх мобільних пристроїв на основі різних операційних систем (iOS, Android, Windows) для бездротового зв'язку «ПК — пристрій друку або проектор».

Компанія Samsung у продуктовій лінійці 2013 року представила фотокамери з можливостями бездротового підключення до інтернету. А програма Samsung Mobile Print дозволяє принтерам і БФП Xpress M2820 і Xpress M2870 друкувати з мобільних пристроїв. На сьогодні вже всі топ-моделі смартфонів Samsung дозволяють знімати й одразу передавати відео на віддалений проектор, а у 2013 році ця функція, можливо, стане доступна і на мобільних пристроях для масового сегменту ринку.

Зростаюча мобільність бізнесу також змушує виробників зменшувати в розмірах і вазі мобільні пристрої, причому скорочення офісного простору теж вимагає малогабаритної техніки. У підсумку, як зазначає директор з виробництва компанії «Інком» Анатолій Романов, враховуючи глобальну тенденцію «мініатюризації» пристроїв, всі нинішні новинки «Інкому» в першу чергу вирізняються невеликими габаритними розмірами і низьким рівнем споживання енергії.

Водночас, за словами старшого менеджера компанії «Делойт Україна», керівника групи з надання послуг компаніям сектору високих технологій, медіа та телекомунікацій Андрія Оксенюка, попри відносно низьку динаміку зростання продажу, зручність використання традиційного ПК — зокрема, широкий екран, велика продуктивність — дозволяє йому утримувати позиції і вдома, і в офісах.

«У 2013 році на частку традиційних ПК (десктопи і ноутбуки) припадатиме понад 80% Інтернет-трафіку (в бітах) і понад 70% користувацького часу (на роботі та вдома). Загалом компанії використовують близько 10–15 мільйонів планшетів по всьому світу. Але найчастіше вони замінюють собою зовсім не ПК, а записну книжку. Це, наприклад, офіціанти, які в ресторанах демонструють карту вин, або члени рад директорів, які використовують планшети замість паперових папок», — зазначає Оксенюк.

Як йдеться в дослідженні компанії Deloitte «Високі технології, телекомунікації, розваги та ЗМІ. Прогноз розвитку галузей у 2013 році», найважливіші причини того, чому мільярд людей у 2013 році продовжить виконувати основну частину своїх комп'ютерних завдань на традиційних ПК, полягають у їх базових фізичних характеристиках: «Вони мають більший екран, повну або середньорозмірну клавіатуру, мишу або трекпад. При роботі з документами, перегляді веб-сторінок або відео якість зображення, пропонованого ПК, у багато разів вище доступної на мобільному пристрої. Крім того, іноді людям потрібно створювати контент, а не лише його споживати. І хоча перегляд електронної таблиці на планшеті відносно простий, відредагувати на ньому навіть одну клітинку таблиці досить складно. Понад те, створити електронну таблицю на планшеті буде майже неможливо. Написати електронного листа з 50 слів прекрасно можна на смартфоні або планшеті, та для набору більшого тексту необхідна повна клавіатура».

Спеціалізація

Настане день, коли люди навчаться роздруковувати органи людського тіла

Таким чином, попри прагнення до дешевизни і мобільності, компанії, якщо того вимагає бізнес, готові жертвувати цими перевагами на користь якісної техніки, здатної виконувати специфічні завдання. IT-виробники також уловлюють цю тенденцію і пропонують на ринку відповідну продукцію.

Так, у нових моніторах Dell UltraSharp реалізована технологія PremierColor, яка буде корисною насамперед для професійних користувачів, яким потрібна максимальна точність передачі кольору, багатство відтінків і високий рівень деталізації (дизайнерські, архітектурні, фотостудії).

Компанія Epson у 2012 році випустила принтер для аеропортового обслуговування. А цього року Epson розпочав продаж нового принтера серії Epson Label Works для маркування предметів і виробів, що дозволяє оптимізувати процеси інвентаризації, упорядкувати товар на складах, виконати маркування навчальних експонатів.

За словами Юлії Соколової, у зовнішньому друку ще відбудуться зміни в розширенні сфер застосування — йдеться про друк металізованим чорнилом і білим кольором. Очікується також анонс пристроїв для друку на тканинах.

Доволі цікавий і привабливий тренд останніх років — розвиток 3D-технологій — триватиме й у 2013 році.

Наприклад, у новій продуктовій лінійці Samsung 2013 року представлені перші об'єктиви, оснащені 3D-технологією для споживчих камер з підтримкою як статичних 3D-зображень, так і відео.

Водночас 3D-принтери поки що далекі від масового споживача. Як вважають експерти компанії Deloitte, основними покупцями комерційних 3D-принтерів у найближчій перспективі, вочевидь, залишаться компанії, яким необхідно швидке виготовлення дослідних зразків і високою мірою індивідуалізованих предметів або невеликих партій виробів. Та у міру зниження цін і зменшення розмірів пристроїв можуть з'явитися нові ніші, зазначають у Deloitte.

Щоправда, на думку аналітиків Gartner, тільки до 2016 року можна очікувати, що 3D-принтери промислової якос­ті коштуватимуть менш ніж $2000.

Втім, у майбутньому 3D-друк ще скаже своє вагоме слово. Так, головний футуролог Cisco Дейв Еванс і генеральний менеджер групи з розробки нових технологій Cisco Гідо Журе вважають, що тривимірні принтери докорінно змінять ситуацію у багатьох галузях. Якщо сьогодні вони використовують лише близько 70 вихідних матеріалів, то надалі кількість таких матеріалів і частота їх використання безупинно зростатимуть. Багато товарів, що купують нині через інтернет, не потрібно буде доставляти за допомогою транспортних засобів: їх можна буде роздруковувати у себе вдома або в найближчій точці обслуговування. Крім того, можна буде так адаптувати фізичні об'єкти, щоб створювати їх унікальні версії на свій смак. І настане день, коли люди навчаться роздруковувати органи людського тіла (такі експерименти вже проводяться), що ще більше збільшить середню тривалість життя.

Оценка материала:

5.00 / 2
Передова периферія: яка офісна техніка потрібна бізнесу 5.00 5 2
Бізнес / Технології
 Елена Потоцкая 04.06.2013 4998
Еще материалы раздела «Технології»