<
НОВИНИ ДНЯ: Чи залишиться Україна без допомоги у разі перемоги Трампа на виборах: у МЗС Польщі здивували заявою  Скасування маршу "Безсмертний полк" в РФ: британська розвідка пояснила, з чим це пов'язано  Прокляття фараона: яку небезпеку приховують давньоєгипетські гробниці  Місцями з дощами, але дуже тепло — синоптики розповіли, в яких регіонах очікувати опадів  Грози, дощі, сильний вітер: де 29 квітня в Україні очікується негода  Тепло, хмарність та подекуди грози: прогноз погоди на 29 квітня  Мобілізація, сесія НМТ, правила для водіїв та свята: на які зміни чекати у травнівсі новини дня
Життя та Стиль
Автоклуб
07.02.2014 16:32 1424

Українці не хочуть здавати машини на утилізацію

Українці майже півроку платять утилізаційний збір під час купівлі іномарок, однак ще не здали на утилізацію жодної машини.

 

Про це повідомляє Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів.

На сьогоднішній день вже існує реєстр пунктів прийому автомобілів, що підлягають утилізації, - зареєстровано близько 400 таких точок. Вони є в кожному місті з населенням більше 50 тис. осіб.

"Якщо ви екологічно свідомі, то ви просто зв'язуєтеся з пунктом прийому і привозите свій старий автомобіль", - повідомив заступник директора департаменту екологічної безпеки Мінекології Олександр Семенець.

Проте, насправді все виявляється не так просто. В першу чергу, утилізувати машину можна лише після того, як вона знята з реєстрації, а процедура ця досить клопітна. По-друге, більшість пунктів прийому машин на утилізацію існують лише на папері.

"Навіть якщо такі пункти десь існують, то там сидить "дядя Вася", отримує зарплату і чекає, що хто-небудь коли-небудь привезе йому свою машину, - обурюється генеральний директор ВААІД Олег Назаренко. - А виділено на ці пункти майже 1 млрд грн".

Тим часом співавтор закону про утилізацію, нардеп Ярослав Сухий вважає, що з висновками не варто поспішати. За його словами, на те, щоб закон реально запрацював, потрібен як мінімум рік.

Водночас старі машини в Україні приймають у будь-якому пункті прийому металобрухту, і платять за них живі гроші. Середня ціна становить 2 грн за 1 кг ваги автомобіля, а якщо в машині є хоч одна робоча деталь, вона стає дорожчою.

"Утилізація автомобіля - прибутковий бізнес. Машина - це 76 % чорного металу і 23 % кольорового, навіть дорогоцінні метали є. Все це коштує грошей", - говорить Назаренко. Гендиректора ВААІД уточнює, що витрати на саму розбирання автомобіля копійчані, а прибуток від продажу металу і запчастин досить високий. Тому, за його словами, проблеми з утилізацією автомобілів в Україні немає, а значить, утилізаційний збір безболісно можна скасувати.

За повідомленням "Кореспонденту".

Оценка материала:

5.00 / 3
Українці не хочуть здавати машини на утилізацію 5.00 5 3
Життя та Стиль / Автоклуб
07.02.2014 16:32 1424
Еще материалы раздела «Автоклуб»